برنامه ‌های دهه فجر باید در شأن انقلاب و ملت ایران برگزار شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان باشت با بیان اینکه باید برنامه ‌های مختلف مناسبتی بهمن با ایام دهه فجر مطابقت داشته باشد، افزود: برنامه‌ های دهه فجر در شأن انقلاب اسلامی و ملت ایران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی حسینی، فرماندار شهرستان باشت صبح امروز(5بهمن) در جلسه شورای اداری این شهرستان که پیرامون تصمیم‌ گیری در رابطه با مراسمات دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: ایام دهه فجر ایام بسیار مهمی است که سرنوشت ملت ایران در این روزهای پرافتخار رقم خورد.

 

حسینی گفت: مردم ایران اسلامی با براندازی حکومت 2 هزار و 500 ساله نظام شاهنشاهی نظام جمهوری اسلامی ایران را برپا کردند.

 

وی افزود: همه باید دست آوردهای انقلاب اسلامی که خون بهای شهیدان والا مقام و زحمات طاقت فرسای مجاهدان در راه خدا و رهبری های امام راحل(ره) است را حفظ و برای نسل جوان بیان کنیم.

 

این مسئول اجرایی ادامه داد:دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان خاطرات، آرمان ها و ارزش های دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و آشنا ساختن نسل جوان با این آرمان ها و ارزش هاست.

 

حسینی، محتوای برنامه‌ های ایام ‌الله دهه فجر و تأثیرگذاری آنها را در جامعه با اهمیت ارزیابی کرد و افزود: مسئولان کمیته‌ های ستاد دهه فجر باید نسبت به بالا بردن کیفیت و محتوای برنامه‌ ها توجه ویژه ‌ای داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد:امروز نظام جمهوری اسلامی یک واقعیتی است که دنیا روی آن حرف دارد و همواره مورد توجه ویژه، ارزیابی و رصد سیاستمداران بزرگ جهان بوده است.

 

فرماندار شهرستان باشت گفت: مردم ما باید با حضور در جشن ‌های ایام ‌الله دهه فجر به دشمنان و نااهلان و جاهلان بفهمانند که این انقلاب از توان و قدرت بالایی نسبت به گذشته برخوردار است.

حسینی ابراز داشت:در سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا با الهام از فرهنگ غنی ایران اسلامی به مرور رخدادهای دوران انقلاب و تعمیق الگوهای امام خمینی(ره ) و اشاعه منویات مقام معظم رهبری پرداخته و با یک برنامه ‌ریزی قوی و منسجم جهت حضور فعال و میلیونی مردم کوشش کنیم.

وی از اعضای ستاد دهه فجر شهرستان خواست تا برنامه های دهه فجر را جدی تر بگیرند و ضمن پرهیز از انجام فعالیت های روتین و روزمره در راستای یک برنامه ریزی مناسب با خروجی مثبت گام بردارند.
پایان پیام/
 

کد خبر 335702

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha