محتوای برنامه های دهه فجر باید در راستای تقویت ارزش ها باشد

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون با تاکید بر توجه به محتوای برنامه های گفت: محتوای برنامه ها باید در راستای تقویت ارزش های دینی و انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، محمدرضا کثیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون در شورای فرهنگ عمومی بر اهمیت محتوای در برنامه ها اشاره کرد و اظهار داشت: باید به ابعاد مختلف برنامه ها در مناسبت های مختلف توجه داشت که محتوا یکی از مسائل مهم است.


وی افزود: محتوای برنامه ها باید در راستای تقویت ارزش های دینی و انقلابی باشد و نباید محتوای برنامه ها خدشه ای به ارزش های اسلامی و انقلابی ما وارد کند که بعضی از آسیب های قابل جبران نیست.

 

وی با اشاره به اهمیت نظم و محتوا سنجی در برنامه ها ادامه داد: توجه به ابعاد مختلف برنامه یک ضرورت است و اگر چنین شود برنامه های دهه فجر راهکاری برای تقویت فرهنگ عمومی خواهد بود.


کثیری، تشکیل گروه نظارت بر برنامه های مناسبتی را مهم خواند و تصریح کرد: این ستاد قبل از اجرای برنامه ها نظارت بر محتوا داشته باشد و پس از هر برنامه چالش ها اگر اعلام شود و پرونده آن بدون تدبیر برای آینده بسته شود اثر بخش نخواهد بود.


وی گفت: برنامه های ما تبدیل به فرهنگ می شود و اگر محتوایی مناسبت نداشته باشد آنگاه تبدیل به فرهنگ غلط و نامطلوب برای کشور و نظام خواهد بود و باید مسئولان در برنامه ریزی ها به محتوا برنامه توجه و رسیدگی کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 335509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha