برگزاری مسابقه نقاشی کودک، مسجد و انقلاب در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از برگزاری مسابقه نقاشی کودک،مسجد و انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجراز برگزاری مسابقات نقاشی ویژه این ایام با عنوان کودک، مسجد و انقلاب در سطح مساجد استان خبر داد.


وی بر لزوم انتقال مفاهیم انقلاب به کودکان تاکید کرد و افزود: در همین راستا این مسابقه ویژه کودکان و در رده سنی حداکثر 8 سال برگزار می شود.


رستگاری افزود: این مسابقه نقاشی با موضوعات راهپیمایی 22 بهمن،سقوط رژیم پهلوی، امام و شهدا، آمریکا و صهیونیسم و کلیه موضوعات مرتبط با دهه فجر برگزار می شود.


وی آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه نقاشی کودک، مسجد و انقلاب را 10 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه جهت دریافت برگه مخصوص خلق آثار به کانون های فرهنگی و هنری مساجد و یا دبیرخانه کانون های مساجد استان مراجعه نمایند.


مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد با تاکید بر لزوم خلق آثار در برگ مخصوص این مسابقه، افزود: به آثاری که در غیر از برگ مخصوص مسابقه خلق شده باشد ترتیب اثر داده نمی شود.


وی با اشاره به تقدیر از نفرات برتر این مسابقه در ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: آثار برتر ارسالی به مسابقه کودک،مسجد و انقلاب در ایام الله دهه فجر در یکی از سالن های استان درنمایشگاهی با همین عنوان درمعرض بازدید عموم مردم قرار می گیرد.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجداستان یزد گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://masajedyazd.ir مراجعه و یا با شماره های 6246242 0351تماس حاصل نمایند.


وی در پایان افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کلیه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 335395

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha