دیوارهای آهنین اطراف دشمنان اسلام به برکت انقلاب در حال فروپاشی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یزد گفت:امروز دشمنان به عظمت اسلام پی برده اند و فهمیده اند دیوارهای آهنینی که به دور خود کشیده اند به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا مدرسی امام جمعه موقت یزد ظهر امروز در محفل انس و مودت پیشکسوتان سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به پیشرفت های روز افزون کشور در حوزه های مختلف گفت: امروز دشمنان عظمت اسلام را دیده اند و فهمیده اند که دیوارهای آهنینی که به دور خود کشیده بودند، به برکت انقلاب اسلامی ایران در حال فروپاشی است.


وی با بیان اینکه دشمن در طول 35 سال بعد از انقلاب از هیچ تلاشی در جهت ضربه زدن به این کشور کوتاهی نکرده است افزود:این لطف الهی بوده است که با درایت و رهبری های مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت و دشمن شناسی آحاد مردم و بسیجیان دلاور ، تمامی اهداف دشمن نقش بر آب شده است .


امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه انسان همواره در معرض امتحان الهی قرار دارد اظهار داشت:واقع بینی،دور اندیشی و بصیرت از مهمترین سلاح های انسان جهت پیروزی در انواع امتحان ها می باشد.


وی با اشاره به انواع امتحانات در زندگی روزمره مانند امتحان های فردی،خانوادگی،مالی،اجتماعی،قدرت و مقام افزود: باید در همه لحظات زندگی تقوا پیشه کنیم و از امامان معصوم (ع) طلب استعانت نماییم چرا که اگر لحظه ای به خود واگذار شویم معلوم نیست سرنوشتمان چه می شود.


آیت الله مدرسی افزود:در انقلاب اسلامی نیز می بینیم کسانی را که در ابتدا نور چشم امام و رهبری بودند اما در برهه ای فریب دشمنان را خوردند و امروز به گونه ای حرف می زنند و یا مقاله می نویسند که به سود کشور و جامعه اسلامی نیست .


وی افزود: این برای ما مایه تاسف است که یک سری افرادی که هر کدامشان می توانستند یک قدرتی در برابر دشمن باشند، الان با تشکیل احزاب مختلف و بیان موارد گوناگون، در برابر اسلام و انقلاب می ایستند.


آیت الله مدرسی به موج بیداری اسلامی و فعالیت گروه های وابسته به دشمنان مثل سلفی ها و تکفیری ها اشاره و بر هوشیاری امت اسلام در مقابل دشمنان تاکید کرد .


وی تاکید کرد: هم اکنون در بسیاری از دانشکده های آمریکا به ویژه دانشکده هایی که در زمینه اسلام و شیعه شناسی و شرق شناسی فعالیت می کنند، راه های مقابله با اسلام و به جان هم انداختن مسلمانان بررسی می شود و این راهکارها در اختیار سرویس های جاسوسی قرار می گیرد تا عملی شوند.


عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه همه ما در هر موقعیتی که هستیم در قبال نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی مسئولیم اظهار داشت:باید در برابر هجمه های دشمنان مقاومت کرد و با وحدت و همدلی و متابعت از فرامین مقام معظم رهبری ، دشمنان را در اهدافشان ناکام گذاشت .

 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 335431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha