ارزش‌های اسلامی عنصر پیش‌برنده انقلاب ایران است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، ارزش های اسلامی را عنصر پیش برنده انقلاب ایران ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سردار محمدحسن رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، امروز ( 1 بهمن) در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج به اقدامات و برنامه های دهه فجر امسال  اشاره کرد و گفت: با ورود به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای داخلی و خارجی حاصل از این پیروزی در همه ابعاد به خوبی بر همگان آشکار و روشن  شده است.


وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در روند بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و بیداری انسانی در تمامی نهضت های آزادی بخش جهان تاثیر بسزایی داشته است.


وی ارزش‌های اسلامی را عنصر پیش‌برنده انقلاب ایران خواند و بیان داشت: آنچه که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده باید در دهه مبارک فجر به آن بیشتر توجه و پرداخته شود.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، ماهیت برنامه‌ها و اقدامات سپاه را استکبارشناسی ذکر کرد و افزود: سپاه پاسداران علاوه بر اقدامات و فعالیت‌های که خود بانی و اجرا کننده آن است در کنار سایر نهادهای فرهنگی هم حضور فعال و تاثیرگذار دارد.


سردار رجبی خاطرنشان کرد: عمق و ریشه اختلاف بین ایران و استکبار از بدو پیروزی انقلاب تاکنون حول محور اسلام بوده است.


وی ارتقای سطح آگاهی های فردی و اجتماعی در جامعه در موضوع استکبار شناسی را از اهداف سپاه پاسداران ذکر و اضافه کرد: در عصر کنونی محور برنامه‌های اجرایی باید روشن‌گری در خصوص موضوع استکبار شناسی باشد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر صحنه را نشناسیم اگر دوست را نشناسیم، دشمن را نشناسیم اگر امروز نظام سلطه و استکبار را نشناسیم چطور می توانیم با حکمت و درایت حرکت کنیم و برنامه ریزی کنیم لذا باید دشمن را بشناسیم.


رجبی تصریح کرد: در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید نهضت روشن گری در خصوص استکبار شناسی در استان ایجاد کرد.


وی بر برگزاری برنامه ها تبیین و روشن گرانه تاکید کرد و اظهارداشت: استفاده از نخبگان، دانشجویان و اساتید در نشست های روشنگری، بهره برداری معنوی از مساجد و تکایا، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و ماندگار کردن برنامه های ایام الله دهه فجر مد نظر قرار گرفته است.


وی خاطرنشان کرد: آسیب شناسی و احصاء معایب برنامه های دهه مبارک فجر سال های گذشته از دیگر اقدامات مورد نظر و تعیین شده برای امسال است.


پایان پیام/ 

کد خبر 334695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha