اجرای 300 برنامه فرهنگی، اجتماعی برای بانوان گیلانی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از برگزاری 300 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان در ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

طیبه بزرگی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقششان کمتر از مردان نبود و پا به پای مردان در پیروزی انقلاب نقش مهمی ایفا کردند.

 

وی اضافه کرد: زنان و مادران ما در دوران انقلاب با روحیه دادن به فرزندان و همسرانشان آنان را به حضور در صحنه نبرد تشویق می‌کردند.

 

بزرگی اذعان کرد: کمیته بانوان گیلان در سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی و ... با همکاری بانوان دستگاه‌های اجرای در استان برگزار می‌کند.

 
وی با بیان اینکه در این ایام 300 برنامه ویژه بانوان در استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری کارگاه آموزشی افزایش جمعیت با موضوع‌های سبک زندگی، روابط زن و شوهر و حجاب و عفاف و توانمندی زنان و غیره ...، تجلیل از زوجین بهار انقلاب در دستگاه‌های اجرای و فرمانداری‌ها، اهداء بسته‌های فرهنگی توسط برخی دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها به دخترهای که در راهپیمایی شرکت می کنند، افتتاح 136 مسکن برای زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

 

بزرگی اهدای جهیزیه به 350 نوعروس و سفر زیارتی 320نفر از دختران و زنان سرپرست خانوار به مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌ها دانست و اذعان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدا خصوصا شهدای سال 57و شهدای شهیده گیلان، حضور در گلزار شهدا و تقدیر از کارآفرینان زن در گیلان از جمله مهمترین برنامه‌های امور بانوان استانداری گیلان در ایام دهه مبارک فجر است.

 


پایان پیام /

 

کد خبر 335394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha