برنامه های دهه فجر باید موجب افزایش بصیرت مردم شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: هر ساله برنامه های خوبی در دهه فجر برگزاری می شود که این برنامه ها باید موجب افزایش بصیرت مردم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی صبح امروز (5 بهمن) در جلسه کمیته دهه فجر که در دبیرخانه کانون های مساجد استان برگزار شد، بیان کرد: در آستانه دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم از این رو لازم است اهتمام جدی را در برگزاری برنامه های این دهه داشته باشیم.
 

وی ادامه داد: جامعه اسلامی ما با حضور مبارک امام خمینی (ره) شکل گرفت و با هدیات پدرانه ایشان، جامعه از مسیرهای دیگر به مسیر اسلام آمد و همه ما باید پاسدار نظام اسلامی باشیم زیرا این نظام به سادگی به دست نیامده و خون های بسیاری برای این انقلاب ریخته شده تا درخت این انقلاب محکم و پابرجا باشد.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: همه ما در قبال این انقلاب وظایفی را بر عهده داریم که باید آن را به نحو احسن انجام دهیم و در این راستا باید مأموریت های محوله را به خوبی به انجام رسانیم و رهبر کبیر انقلاب نیز فرموده اند حفظ نظام، اوجب واجبات است.
 

وی با اشاره به لزوم توجه به برنامه های دهه فجر تصریح کرد: هر ساله برنامه های خوبی در دهه فجر برگزار می شود و هر سال نیز شاهد افزایش این برنامه هستیم؛ این برنامه ها باید موجب افزایش بصیرت مردم شود و خوشبختانه هر سال با افزایش بصیرت مردم این برنامه ها گسترش یافته است.
 

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مساجد در ایام دهه فجر عنوان کرد: با توجه به اینکه انقلاب ما از مساجد برخواسته است از این رو لازم است که از ظرفیت مساجد در راستای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه های دهه فجر استفاده کنیم و با توجه به اینکه کانون ها در دل مساجد فعال هستند این ظرفیت خوبی است که می توانیم از آن استفاده کنیم.
 

وی یادآور شد: باید بکوشیم تا در فضای مسجد، زوایای مختلف این انقلاب و برکات آن را برای مردم تبیین کنیم تا اینگونه همه ما هر چه بیشتر قدر انقلاب را بدانیم که در واقع این امر خود به منزله شکرگذاری به درگاه خداوند متعال برای داشتن چنین نعمت بزرگی است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 335635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha