عملیات ساخت دهکده دفاع مقدس یاسوج آغاز می شود

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بیش از 3 هزار متر بنای سوله های دهکده دفاع مقدس با اعتبارات سپاه ساخته شده، افزود: عملیات ساخت این مرکز فرهنگی عملا از اردیبهشت93آغاز می شود.

سردار یونس امیری، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در گفت و گو با خبرنگار شبستان به ساخت دهکده دفاع مقدس در یاسوج اشاره و اظهار داشت: توفیق داشتیم خدمت یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس امیرمحمدحسن نامی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح باشیم.

 

سردار امیری گفت: بحث خوبی با امیر در خصوص این مرکز فرهنگی یا دهکده دفاع مقدس که مرکز فرهنگی دفاع مقدس است، داشتیم.

 

وی افزود: در این راستا گام های بسیار خوبی برداشته شده و سپاه تلاش کرده طی دو سال و نیمی که بنده توفیق خدمتگزاری در استان را داشتم، فضا را برای راه اندازی این مرکز فرهنگی فراهم کنیم.

 

این فرمانده ارشد سپاه با بیان این که زمین ساخت دهکده دفاع مقدس مهیا، تسطیح و آماده ساخت و ساز است، اظهار داشت: بیش از سه هزار متر بنای سوله های آن با اعتبارات سپاه ساخته شده و با درخواست از بنیاد آثار ستاد کل نیروهای مسلح برای کمک مالی، انشالله شاهد روند سریع ساخت و ساز این مرکز فرهنگی باشیم.

 

امیری عنوان کرد: استاندار محترم با پیگیری های خوبی که داشتند به نظر می رسد از اردیبهشت ماه عملا ساخت مرکز در فضای 3 هزار متری که 2 هزار متر خاص نمایش آثار شهداست و یک هزار متر با یک استخر شنا پیش بینی شده، آغاز می شود.

 

وی اذعان داشت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در زمینه کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، سینمای روباز و فضای ورزشی با هماهنگی هایی با استاندار، شهردار و همچنین شورای محترم شهر یاسوج صورت گرفته این کار عملی می شود.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد اظهار امیدواری کرد: در سال 93 بتوان گام موثری در زمینه ساخت این مرکز فرهنگی دفاع مقدس برداریم.


پایان پیام/

کد خبر 337452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha