برگزاری همایش زنان شهیده و ایثارگر در خوی

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: همایش زنان شهیده و ایثارگر، امروز (8 بهمن) در شهرستان خوی برگزار می شود.

رقیه رزمجو، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: این همایش همزمان با سالروز شهادت شهیده شاخص بسیج جامعه زنان "طاهره هاشمی" امروز(8 بهمن) درسالن ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.


وی تصریح کرد: بسیج جامعه زنان، همه ساله با برگزاری همایش زنان شهیده و ایثارگر سعی در شناسایی فعالیت های زنان در انقلاب و 8 سال دفاع مقدس دارد تا جوانان امروز با مطالعه زندگی نامه و فعالیت های این ایثار گران آنان را الگوی زندگی خود قرار دهند.


رزمجو ادامه داد: زنان به عنوان قشر تربیت ساز جامعه وظیفه ی سنگینی را بر عهده دارند و بنابراین باید با ارتقاء سطح آگاهی خود در برابر ترفندهای دشمنان به تربیت فرزندان خود توجه ویژه ای داشته باشند.
 

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز پیروی از ولایت فقیه و آرمان های شهداء مهم ترین وظیفه جوانان است چراکه شهداء با نثار خون خود امنیت و آرامش را به میهن اسلامی هدیه کردند.


این مسئول اضافه کرد: امروز دشمنان سعی دارندجنگ را به داخل خانه ها آورده و با توسعه فرهنگ غرب مانع ازپیشرفت جوانان کشورمان شوند ولی جوانان ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 336825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha