خاطرات دوران دفاع مقدس مردم و رزمندگان مازندرانی تدوین شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مازندران خواستار تدوین خاطرات مردم و رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران روز گذشته(6بهمن) در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان همزمان با سالروز گرامیداشت حماسه ششم بهمن 1360 آمل، اظهار داشت: دفاع مقدس یک فرهنگ است و باید در جامعه نهادینه شود.

 

وی با اشاره به کتاب "پایی که جاماند" خواستار تدوین خاطرات مردم و رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس شد.


آیت الله طبرسی با اشاره به به حماسه بزرگ مردم آمل در ششم بهمن سال 60 خاطرنشان شد: برای جمع آوری و چاپ خاطرات و ازخودگذشتگی های مردم ولایی و دلاور مازندران از افراد کاردان و اهل جبهه بکارگیری شود.

 

سردار عبدالله ملکی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز ش های دفاع مقدس مازندران نیز در این دیدار با اشاره به نقش مردم مازندران در دفاع مقدس اظهار داشت: نقش مردم و رزمندگان مازندران در دفاع مقدس تدوین خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از آثار حجمی دفاع مقدس مازندران جمع آوری شد، گفت: آثار حجمی مردم و رزمندگان مازندرانی در پارک موزه دفاع مقدس مازندران جانمایی می شود.

 

سردار ملکی با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان داشت: فضای سازی شهرهای مازندران از گلوگاه تا رامسر را با موضوع دفاع مقدس را در دستور کار داریم.

 

وی از انتخاب اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به عنوان یکی از اعضای کمیته نامگذاری خیابان ها و اماکن و تأسیسات شهرستان ساری خبر داد.


پایان پیام/
 

 

 

 

کد خبر 336403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha