برگزاری نمایش های کوتاه و صحنه ای با موضوع انقلاب در استان

خبرگزاری شبستان:‌ سرپرست حوزه هنری استان مرکزی از برگزاری نمایش های کوتاه و صحنه ای با موضوع انقلاب در استان خبر داد.

رضا میرزایی، سرپرست حوزه هنری استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حوزه هنری برنامه هایی را در سطح استان با موضوع انقلاب و امام خمینی(ره) با محوریت هنر اجرا می کند.


میرزایی افزود: برگزاری نخستین همایش استانی تئاتر خیابانی خیابان انقلاب با موضوع دهه فجر و همچنین برگزاری چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی بیان و نمایش های کوتاه صحنه با موضوع انقلاب و دهه فجر از فعالیت های نمایشی این حوزه است.


وی تولید و بازخوانی سرودهای انقلابی توسط گروه سرود حوزه هنری استان مرکزی، برگزاری سومین جشنواره استانی شعر و داستان با موضوعاتی همچون انقلاب اسلامی و جنبش بیداری اسلامی، دفاع مقدس، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و ... و جمع آوری خاطرات جهادگران دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این مرکز اعلام کرد.


سرپرست حوزه هنری استان مرکزی اظهار کرد:‌ برپایی نمایشگاه عکس زمان و انقلاب اسلامی در سطح استان همزمان با دهه مبارک فجر، برگزاری مسابقه اینترنتی شعر و داستان و عکس ماه با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی، برگزاری همایش "دری به خانه خورشید" نقد و بررسی آثار سلمان هراتی از شاعران متعهد انقلابی و ارسال بسته هنر شامل آثار تجسمی، عکاسی و ادبی و ... با موضوع انقلاب و دهه فجر از طریق پست الکترونیکی به هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر همزمان با دهه فجر از دیگر برنامه های این مرکز است.


پایان پیام/
 

کد خبر 335346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha