هنرمندان تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در کشور شاخص هستند

خبرگزاری شبستان؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان تئاتر استان ما در کشور شاخص هستند و اکنون تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک برند در کشور مطرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز(4بهمن) در مراسم تجلیل از هنرمندان تئاتر این استان در یاسوج، اظهار داشت:کهگیلویه وبویراحمد امسال به تنهایی دو نماینده در جشنواره تئاتر فجر دارد که نشان دهنده جایگاه این هنر استان در کشور است.
کمالوندی موفقیت تئاتر این استان در کشور را به واسطه حضور خالصانه اهالی هنرمند کهگیلویه وبویراحمد دانست و گفت: هنرمندان تئاتر استان ما در کشور شاخص هستند و اکنون تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک برند در کشور مطرح است.
این مسئول فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد از کمک 300 میلیون تومانی وزارت کشور برای اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و افزود: اکنون در بدنه وزارت کشور هم به کمک ارشاد آمده ‌اند و رویکرد خوبی نسبت به هنر مشاهده می ‌شود که آینده بهتری را برای این عرصه ترسیم می ‌کند.
کمالوندی ضمن قدردانی از حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی در این مراسم، از معاون استاندار خواست برای توجه به تقبل هزینه سفر گروه‌ های برتر نمایشی استان به کشورهای دیگر با اداره کل ارشاد همکاری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم هنر را در تقویت باورها با اهمیت دانست و اظهار داشت: در دوره اسارت در زندان‌ های رژیم بعثی، فرزندان انقلاب با زبان هنر توانستند به صدور پیام انقلاب بپردازند.
فتاح محمدی گفت: در شرایط سختی سکان مدیریت را در دست گرفته ‌ایم اما سعی ما بر این است که با کمترین امکانات و بودجه‌ که اکنون در اختیار داریم، هنر و هنرمندان را بهتر از گذشته ببینیم.

وی یک دقیقه اجرای نمایش فاخر را مهم ‌تر و رساتر از ساعت ‌ها حرف زدن و موعظه دانست و افزود:کسانی که با مدیریت من آشنا هستند به خوبی می ‌دانند که به هنر و هنرمندان علاقه داشته‌‌ و اگر کمبودها و نداری ‌ها اجازه دهد خود را موظف به حمایت همه جانبه از آنها می ‌دانم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوره مدیریت خود بر فرمانداری گچساران به این وظیفه عمل کردم و اکنون نیز به عنوان معاون استاندار از هر گونه تلاشی برای تعالی هنر در استان به خصوص تئاتر دریغ نخواهم کرد.
در پایان این مراسم لوح تقدیر و جوایزی به کارگردان «یک هفته راه رفتن در بهشت» و «صلیب سرخ» راه یافته به جشنواره تئاتر فجر اهدا شد.
پایان پیام/


پایان پیام/
 

کد خبر 335501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha