فروش اینترنتی بلیت های تئاتر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر شیراز

مجری برپایی تئاتر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر شیراز از فروش اینترنتی بلیت های تئاتر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، مهدی اکبری، مجری برپایی تئاتر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر شیراز از فروش اینترنتی بلیت های تئاتر سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر شیراز خبر داد و گفت: بهای بلیت نمایش های صحنه ای جشنواره تئاتر فجر در شیراز از 120 هزار ریال تا 250 هزار ریال است.

 

اکبری با اشاره به اینکه این بها ویژه نمایش های "بیوه های غمگین سالار جنگ" و "بادی که تورا برد مرا خشک کرد" است، اضافه کرد: علاقه مندان به تهیه بلیت این نمایش ها که در تالار حافظ به روی صحنه می رود می توانند با مراجعه به پایگاه هنرملی به نشانی honaremelli.com از مراکز فروش بلیت و نحوه خرید آن آگاهی یابند.

 

وی تصریح کرد: دوستداران هنر تئاتر می توانند افزون بر خرید اینترنتی بلیت از مراکز فروش دیگری که در سطح شهر شیراز اقدام به فروش می کنند، آگاهی یابند.

 

اکبری خاطر نشان کرد: افزون بر نمایش های یادشده که در تالار حافظ شیراز به صحنه می رود، 6 نمایش دیگر نیز با موضوع کودک و بزرگسال در تماشاخانه استاد هودی واقع در بوستان آزادی به صحنه می رود.

 

خاطر نشان می شود، نمایش "بیوه های غمگین سالار جنگ" به کارگردانی شهاب الدین حسین پور از 6 تا 8 بهمن جاری و "بادی که تورا برد مرا خشک کرد" از 9 تا 10 بهمن به صحنه تالار حافظ می آید، شیراز در این ایام میزبان سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر شیراز است.

 

پایان پیام/

کد خبر 335519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha