شکل گیری گروه‌های تکفیری در میان شیعیان

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در بسیج گفت: گروه‌های تکفیری در میان شیعیان با عنوان شیعیان برائتی در حال شکل گیری است که این گروه‌ها همان کارکرد تکفیری در میان اهل سنت را برای دشمنان اسلام دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی امروز (4 بهمن) در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم با تاکید بر وحدت میان مسلمانان گفت: افرادی هستند که می‌کوشند اختلاف اندازی کرده و به دشمن کمک کنند.


وی بیان داشت: هر فردی از عنوان وحدت و برائت برای تفرقه و دشمنی با برادران مسلمان استفاده کند، عمل شیطانی انجام داده است و در اسلام جایی نخواهد داشت.
 

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به موقعیت امروز انسان‌ها گفت: امروز دوران بازگشت به دین و ارزش‌های الهی و معنویت بوده و انقلاب اسلامی آغازگر این موضوع بوده است.
 

وی عنوان داشت: شیاطین استکبار تلاش می‌کنند تا مانع تراشی کرده و اجازه انتشار اسلام ناب را ندهند و از بیداری مسلمانان جلوگیری می‌کند.


حجت‌الاسلام تویسرکانی تاکید کرد: امروز دشمن برای مقابله با دین، در جوامع بشری، فساد و بی بند و باری را به طور فزاینده‌ای گسترش داده و ایران نیز که یک کشور اسلامی است در نوک تهاجم فرهنگی و اخلاقی قرار گرفته است.
 

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: مستکبران برای ضربه زدن به مسیر بندگی و عبودیت، منافقانه در میان مومنان رسوخ می کنند تا به اهداف شوم خود رسیده و مباحث را دنبال کنند.
 

وی با اشاره به روند فعالیت‌های گروه‌های تکفیری گفت: این گروه‌ها بزرگترین مصیبت برای جهان اسلام به شمار می‌روند که با شعار توحید؛ قتل و غارت و جنایت های بیشماری را بر مسلمانان و شیعیان تحمیل کرده‌اند.


حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: گروه‌های تکفیری مورد حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و آنها با این اقدام می‌خواهند چهره اسلام را زشت و خشن جلوه دهند.
 

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین عنوان داشت: متاسفانه گروه‌های تکفیری در میان شیعیان نیز با عنوان شیعیان برائتی در حال شکل گیری است که این گروه ها همان کارکرد گروه های تکفیری در میان اهل سنت را برای دشمنان اسلام دارد.


پایان پیام/

کد خبر 335539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha