برنامه های دهه فجر با حضور حداکثری مردم برگزار شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بر سوق برنامه های دهه فجر به سمت و سوی حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز (5 بهمن) در جلسه کمیته اجرای مراسم ستاد دهه فجر استان که با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد، یکی از مشکلات اساسی در برنامه های دهه فجر را فضاسازی عمومی داخل شهر اعلام کرد.
 

وی افزود: در همین رابطه لازم است تا همه دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند و مبلغی از اعتبارات را برای این امر اختصاص دهند تا فضاسازی عمومی شهرها در شأن این رویداد مهم باشد.
 

حجت الاسلام سالاری همچنین پیشنهاد داد: با ورود دستگاه های فرهنگی به این امر، پوسترهای ویژه ای در استان تهیه شود چرا که پوسترهای موجود جوابگوی نیاز استان نیست.
 

وی، از فرمانداری و شهرداری خواست تا با همکاری کمیته مساجد، دفتری در مرکز استان با عنوان ستاد مردمی دهه فجر خراسان شمالی راه اندازی و در این ایام فعالیت داشته باشند.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید حرکت تمامی این برنامه ها به سمت و سوی حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشد.
 

وی، اشاره ای نیز به برنامه ویژه 12 بهمن داشت و گفت: مراسم ویژه این روز ساعت 8 صبح در محل میدان شهید بهشتی به صورت سخنرانی و اجرای گروه سرود 1357 نفری و رژه موتوری و گلباران تمثال امام برگزار می شود.

حجت الاسلام سالاری زمان نواخته شدن زنگ انقلاب را ساعت 9:33 دقیقه 12 بهمن اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه ها در میادین عمومی کلیه شهرهای استان به صورت سراسری برگزار می شود.
 

وی در پایان برگزاری مراسم قدردانی از کارمندان نمونه ادارات، ارائه خدمات ویژه دهه فجر برای ارباب رجوع، فضاسازی درون اداری و بیرون ادارات، نصب بنر در مرکز استان و سایر شهرستان ها و حضور مسئولان و کارکنان در مراسم 12 و 22 بهمن را از اهم برنامه های عمومی دستگاه ها در این ایام برشمرد.
 

گفتنی است، در پایان این جلسه نماینده هر کدام از دستگاه های اجرایی استان برنامه های پیشنهادی خود را برای این ایام ارائه دادند.
 

پایان پیام/ 
 

کد خبر 335691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha