امید و نشاط آفرینی در برنامه های دهه فجر در اولویت باشد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: نگاه به مشارکت های مردمی در برنامه های انقلاب و ایجاد امید و نشاط آفرینی در برنامه های دهه فجر در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، طاهر شریفی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل، پیش از ظهر امروز (5 بهمن) در جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی ستاد برگزاری گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سالن شیخ صفی استانداری، اظهار داشت: تاثیر رهبریت امام خمینی (ره) موجب تشکیل تشکل های مردمی برای مبارزه با ظاغوت شد و باید این روحیه در جامعه روز به روز تقویت شود.


شریفی، با بیان اینکه ایام دهه فجر یادآور دورانی از رشادت و فداکاری جوانانی است، یادآور شد: جوانان زیادی در این ایام به شهادت رسیدند و این توفیقی بود که در راه انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم طاغوت از جان مایه بگذارند.


این مقام مسئول افزود: سهم ما در این ایام پاسداشت و گرامیداشت این جانفشانی ها است و باید روحیه انقلابی، امید و نشاط را در جامعه همچنان بارور نگه داریم.


حجت الاسلام نظرپور در ادامه این جلسه به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دستگاه های اجرایی پرداخت و گفت: از تمام دستگاه اجرایی درخواست شده تا در برنامه های دهه فجر به جنبه های مختلف در جهت ایجاد نشاط و شادمانی در جامعه اهتمام ویژه ای داشته باشند چرا که اکثر مخاطبان آنها جوانان هستند.


لازم به ذکر است در پایان این جلسه اعضای کمیته های مختلف در مورد برنامه های پیش بینی شده در این ایام را تشریح کردند.
 

پایان پیام/

کد خبر 335831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha