روحیه جمع گرایی تاکید اصلی آموزه های اسلامی است

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل گفت: روحیه تعاون و جمع گرایی تاکید اصلی آموزه های اسلامی است ولی ما نمی توانیم این آموزه ها را در زندگی خود ساری و جاری سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل، صبح امروز( 7 بهمن) در آیین تقدیم لایحه برنامه و بودجه سال 93 شهرداری اردبیل در محل فرهنگسرای سوم خرداد، اظهار داشت: در هشت سال دوران دفاع مقدس این روحیه به معنای واقعی در جامعه نمود پیدا کرده بود.


وی، با بیان اینکه ما در عرصه کنونی نتوانستیم در پشت جبهه این فرهنگ را ساری و جاری کنیم، افزود: اگر همت والا داشته باشیم می توانیم با مدیریت صحیح به آرمان های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برسیم و در این راستا تحریم ها هیچ تاثیری نمی تواند بر روند توسعه ای ما داشته باشد.


استاندار اردبیل، از اجرای طرح جنگل کاری در اطراف شهر اردبیل برای اولین بار خبر داد و بیان داشت: گسترش تولید و پخش آسفالت در معابر و خیابان های شهر اردبیل باید در اولویت شهرداری باشد چراکه با وجود انجام اقدامات بسیار هنوز با نقطه آرمانی و مطلوب فاصله زییادی داریم.


خدابخش، درآمد پایین سرانه شهر اردبیل را باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری همچومن معضلات فضای سبز و پارکینگ عنوان کرد و گفت: سرانه فضای سبز در اردبیل بسیار پایین و نامطلوب است و باید شهرداری اردبیل برنامه ها و پروژه هایی را برای گسترش این فضا تدوین کند.


این مقام مسئول، تبدیل اردبیل به منطقه آزاد گردشگری را مستلزم وجود فضای سبزی متناسب با نیازهای مراجعین به شهر توصیف کرد و گفت: شهرداری اردبیل باید از توان بالای بخش خصوصی در این مقوله ها استفاده و ضامن سود و سرمایه سرمایه گذار باشد چراکه بدون نفع اقتصادی برای سرمایه گذار انتظار حضور بخش خصوصی انتظاری بیهوده است.


خدابخش، افزایش ظرفیتهای قانونی قانون بودجه، سرانه بودجه شهرداری و استفاده کردن شورای شهر از اختیارات قانونی را یادآور شد و ادامه داد: این اختیارات و ظرفیت ها باید برای توسعه بیش از پیش استان اردبیل به کار گرفته و در توجیه و اجرای پروژه ها به کار گرفته شود.


استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از مردم عزیز استان خواست که به خدمات شهری ارائه شده از سوی شهرداری اردبیل بها داده ودر حفظ و نگهداری آنها کوشا باشند.


پایان پیام/

 

کد خبر 336672

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha