محدودیت زمانی برای توزیع و دریافت سبد کالایی وجود ندارد

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: محدودیت زمانی برای توزیع و دریافت سبد کالایی دولت وجود ندارد و همشهریان عزیز در هر زمانی می توانند نسبت به دریافت سبد کالایی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، ظهر امروز( 9بهمن) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل سالن شهید باهنر استانداری اردبیل، اظهار داشت: به یقین پروسه زمانی مناسبی را برای توزیع سبد کالایی در نظر می گیریم که از ازدحام جمعیت در مناطق توزیع جلوگیری شود.


وی، با بیان اینکه سبد کالا در 2 نوبت توزیع می شود، افزود: 10 کیلوگرم برنج، 2 بطری روغن مایع، یک شانه تخم مرغ، 2 عدد مرغ و 2 بسته پنیر 400 گرمی از اقلامی هستند که در فروشگاه ها و مراکز در نظر گرفته شده توزیع می شوند.


عاملی، با بیان اینکه تا روز جمعه کلیه این اقلام در شهرستان های استان موجود خواهد بود، ادامه داد: اقشار هدف توزیع در مرحله اول از طریق کارت های بانکی که یارانه دریافت می کنند، با مراجعه به مراکز توزیع اقلام خود را دریافت خواهند کرد و ما باید برای 230 هزار نفر در عرض 10 روز سبدکالا توزیع کنیم که در این راستا همدلی و همکاری مردم و مسئولان را می طلبیم.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، با تاکید بر اینکه هیچ محدودیت زمانی برای توزیع کالاها نداریم، در 15 نقطه شهرستان اردبیل این اقلام توزیع خواهد شد و برای کلیه این اقلام کدهایی تعبیه شده شده که در صورت دریافت اقلام از سوی فرد، کد آن اقلام از کارت بانکی حذف خواهد شد.


مناسب ترین کیفیت برای ذخیره سیب و پرتقال انتخاب شده است


این مقام مسئول، با اشاره به اینکه مناسب ترین کیفیت برای سیب و پرتقال توزیعی سازمان در روزهای آخر سال انتخاب شده است، گفت: هزار تن سیب و یک هزار و 200 تن پرتقال برای توزیع در روزهای پایانی سال ذخیره سازی شده است.


عاملی، با اعلام اینکه شهرداری اردبیل برای توزیع میوه ها در میادین شهر اعلام آمادگی کرده است، اضافه کرد: انتظار بر این است که با کم کردن تعداد مباشرها و استفاده از توان و تجهیزات شهرداری مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، با یادآوری اینکه توزیع میوه در روزهای قبل و بعد ایام تحویل سال انجام خواهد شد، بیان داشت: بعد از ایام عید تنها در چند نقطه شهر توزیع میوه انجام خواهد شد چراکه این مهم تنها برای تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی بیش از حد میوه ها است و نمی توان تمام نیاز بازار را از این طریق تامین و توزیع کرد.


نمایشگاه های بهاره در استان اردبیل برپا می شود


وی، با اعلام این خبر که نمایشگاه های بهاره در استان اردبیل از 15 لغایت 25 اسفند ماه دایر خواهد شد، عنوان کرد: این نمایشگاه ها در تمامی شهرستان ها برپا و اقلامی همچون آجیل، خشکبار، شیرینی و شکلات، پوشاک، کیف و کفش ارائه می شود.


عاملی با بیان اینکه سعی شده است اجناس ارائه شده با تخفیف 15 الی 30 درصدی همراه باشد، گفت: در شهرستان اردبیل در دو محل نمایشگاه بهاره برپا می شود که یکی در نمایشگاه بین المللی واقع در شورابیل و دیگری در میدان وحدت خواهد بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 337619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha