35 هزار خانوار کارگران فصلی و ساختمانی سهام عدالت دریافت می کنند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان اردبیل گفت: 35 هزار و 895 هزار خانوار کارگران فصلی و ساختمانی استان اردبیل سهام عدالت دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان اردبیل، شب گذشته( 13 بهمن) در جلسه هماهنگی توزیع استانی سهام عدالت استان اردبیل در محل سالن شهید باهنر استانداری، اظهار داشت: این تعداد خانوار در مجموع شامل 201 هزار 213 نفر می باشند.


وی با اشاره به گروه های جمعیتی مشمول دریافت سهام عدالت، افزود: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، روستاییان و عشایر، کارکنان و بازنشستگان دستگاه اجرایی، ایثارگران، زنان سرپرست خانوار، خدام مساجد، طلاب حوزه های علمیه، بیماران خاص و کارکنان ستادهای نماز جمعه استان شامل گروه جمعیتی مشمول می شوند.


مظفری، با اعلام اینکه تا 31 شهریورماه سالجاری 804 هزار و 914 نفر مشمول دریافت سهام عدالت در استان اردبیل بوده اند، گفت: از این تعداد 279 هزار و 36 نفر در شهرستان اردبیل، بیش از 40 هزار نفر در بیله سوار، 108 هزار نفر در پارس اباد، 79 هزار نفر در خلخال، 25 هزار نفر در کوثر، 75 هزار نفر در گرمی، 128 هزار نفر در مشگین شهر، 47 هزار نفر در نمین و 21 هزار نفر در شهرستان نیر هستند.


مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان اردبیل، با اشاره به اینکه 653 هزار و 688 نفر در مراحل اول، دوم و سوم توزیع سهام عدالت مشمول سود شده اند، تصریح کرد: تا کنون بیش از 16 میلیارد تومان سود به این سهامداران پرداخت شده است.


این مقام مسئول، با یادآوری اینکه 772 میلیارد تومان ارزش نهایی سهام واگذار شده در استان اردبیل ثبت شده است، عنوان کرد: شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در استان اردبیل به ثبت رسیده است که مجموع سهام عدالت سهامداران اردبیلی سرمایه این شرکت را تشکیل می دهد.


مظفری، در پایان سخنان خود اظهارامیدواری کرد که وزارت امور اقتصادی و دارایی با عملی کردن مصوبه شورای عالی سیاست های کلی اصل 44 انجام معاملات سهام عدالت را هر چه سریع تر امکان پذیر کند.


پایان پیام/

 

کد خبر 339076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha