شهرداری الکترونیک در 4 منطقه شهرداری اردبیل راه اندازی شده است

خبرگزاری شبستان: شهردار اردبیل گفت: شهرداری الکترونیک در 4 منطقه شهرداری اردبیل راه اندازی شده و خدمات مربوط به صدور پروانه و گواهی های مربوطه به صورت نرم افزاری و الکترونیکی در این شهرداری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، صدیف بدری شهردار اردبیل شامگاه امروز( 29 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه اظهار داشت: در سال گذشته برنامه 5 ساله راهبردی توسعه اردبیل تصویب شده و تمام برنامه ها و فعالیت های شهرداری اردبیل براساس این برنامه اجرا شده است.


وی، با بیان اینکه در سال 92 بودجه شهرداری 175 میلیارد تومان بود، افزود: در سالجاری مجموعه شهرداری اردبیل سعی کرده است که در توزیع امکانات و پروژه ها عدالت را در همه مناطق شهری در دستور کار خود قرار دهد و در سال 93 نیز این مهم را رعایت خواهد کرد.


بدری، با بیان اینکه در سال جاری پروژه های مختلفی را در فصول مختلف احداث و به بهره برداری رسانده ایم، ادامه داد: بهره برداری از بزرگراه ولایت، تکمیل باند دوم خیابان مالک اشتر، احداث خیابان 40 متری شهدای شهرداری، احداث کانال های هدایت آب های سطحی و بهسازی معابر از جمله پروژه های اجرا شده است.


توسعه 20 هکتاری فضای سبز در سال آینده


شهردار اردبیل، با اعلام اینکه اقدامات مناسبی برای توسعه فضای سبز در اردبیل صورت گرفته است، اضافه کرد: این درحالی است که افزایش 20 هکتاری فضای سبز در دستور کار شهرداری اردبیل بود که به لطف خداوند و تلاش مجموعه این امر محقق شد و ما در سال آینده نیز توسعه 20 هکتاری فضای سبزها و پارک ها را در دستور کار قرار داده ایم.


این مقام مسئول، با تاکید بر اینکه سعی کرده ایم در احداث فضاهای سبز و پارک ها به مناطق محروم و کم برخوردار توجه ویژه ای کنیم، تصریح کرد: در منطقه سیداباد و کلخوران حتی یک متر فضای سبز و پارک هم وجود نداشت ولی با تلاش مجموعه شهرداری الان پارکی بزرگ و مطلوب در منطقه احداث و به همشهریان عزیز تحویل داده شده است.


شهرداری اردبیل270 کیلومتر جدول گذاری و جوب کشی در سال جاری انجام داده است


بدری، در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه شهرداری اردبیل270 کیلومتر جدول گذاری و جوب کشی در سال جاری انجام داده که برای هر متر ان اعتباری بالغ بر 80 هزار تومان هزینه کرده است، گفت: در بهسازی معابر به نقطه مطلوب رسیده ایم و این اقدامات بسترسازی برای فعالیت های بزرگ تر می باشد.


وی، با اشاره به اینکه شهرداری اردبیل در بحث آسفالت موفق تر از سالهای قبل عمل کرده و با وجود دو برابر شدن قیمت قیر نسبت به سال های قبل آسفالت ریزی را ادامه داده است، عنوان کرد: اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان برای آسفالت ریزی در سالجاری هزینه شده است.


شهرداری الکترونیک در 4 منطقه شهرداری اردبیل راه اندازی شده است


شهردار اردبیل، با یادآوری اینکه شهرداری الکترونیک در 4 منطقه شهرداری اردبیل راه اندازی شده است، خاطر نشان کرد: خدمات مربوط به صدور پروانه و گواهی های مربوطه به صورت نرم افزاری و الکترونیکی در تمام مناطق شهرداری اردبیل انجام می شود.


بدری در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه راه اندازی سیستم یکپارچه مالی خدمت دیگر شهرداری اردبیل است، عنوان کرد: مجموعه شهرداری اردبیل در ارزیابی بین 45 دستگاه اجرایی رتبه 14 را کسب کرده و برای اولین بار در سالجاری به عرصه رقابت وارد شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 344782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha