بالغ بر 500 عنوان برنامه در تمام نواحی سطح استان اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بالغ بر 500 عنوان برنامه در تمام نواحی سطح استان اردبیل در گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سرهنگ فرهاد توحیدی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ظهر امروز(10 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر ایام پیروزی خون بر شمشیر، مومنین بر کافرین و متقیان بر مستکبران جهانی است.


وی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بهترین و بزرگترین انقلاب در بین تمام انقلاب های دنیا از لحاظ محتوایی و رهبریت می باشد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به منظور برپایی حکومت اسلامی و جاری ساختن فرهنگ شهدا به وقوع پیوست و برای به بدست آوردن آن خون ها و وقت های زیادی تقدیم شد.


توحیدی، اخلاص امام راحل و انقلابیون اسلامی را دو عامل انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: این انقلاب بزرگترین الگو برای انقلاب های دنیا می باشد و وظیفه خبرنگاران باید به نمایش گذاشتن پیام ها و دستاوردهای این انقلاب باشد.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان، با اشاره به اینکه استکبار جهانی قبل از انقلاب اجازه ورود ایران به عرصه جهانی را نمی داد، ادامه داد: این در حالی بود که حاکمیت داخل کشور نیز توسط استکبار جهانی تدوین و اجرا می شد ولی با وقوع انقلاب اسلامی دست استکباران از این خاک برچیده شده و ملت ایران هویت اصلی خود را پیدا کرد.


این مقام مسئول، با یادآوری این مطلب که امام راحل با تدبیرهای خود توانست ایران به عنوان کشور مقتدر و با عزت در جهان معرفی کند، اضافه کرد: وظیفه ما است که قدردان این انقلاب و اسلام باشیم چرا که این انقلاب یک موهبت الهی برای ملت ایران می باشد.


توحیدی، استقلال، رهایی همه جانبه کشور به کشورهای غربی، دایر شدن صنایع دفاعی، خودکفایی در بسیاری از زمینه ها، تدوین قانون اساسی بر پایه فقه شیعی، رجوع به آرای عمومی مردم، دستاوردهای اقتصادی، مبارزه با فساد مالی و اقتصادی، دستاوردهای علمی، فناوری، نظامی، فرهنگی و اجتماعی، اعلان حضور در جامعه جهانی و احیای هویت شیعی و ایرانی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان، در پایان سخنان خود با اعلام اینکه بالغ بر 500 عنوان برنامه در تمام نواحی و مناطق سطح استان اردبیل برگزار می شود، خاطر نشان کرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت از یوغ استکبار است و بر ما لازم می باشد که هر چه باشکوه تر در مراسمات گرامیداشت این ایام شرکت کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 337878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha