بهره برداری از بی نظیرترین مصلی غرب کشور طی 3 سال آینده

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان، از بهره برداری بی نظیرترین و بزرگترین مصلی نماز جمعه غرب کشور در همدان طی 3 سال آینده خبر داد.

غلامرضا سقندلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان ان مطلب به خبرنگار شبستان گفت: عملیات اجرایی پروژه مصلی بزرگ همدان از سال 90 در سه فاز اجرایی آغاز شده است.


وی، از پیشرفت 7.5 درصدی پروژه مصلی بزرگ همدان خبر داد و افزود: پیش بینی شده است این پروژه طی 5 سال یعنی تا سال 95 به بهره برداری کامل برسد.


وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه براساس برآورد سال 88 بیش از 800 میلیارد ریال نیاز است، تصریح کرد: از سال 90 تاکنون این پروژه از ردیف اعتباری استانی برخوردار بود و راه و شهرسازی برای این پروژه تاکنون یبیش از 10 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه کرده است.


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: در صورت بهره برداری از فاز اول به عنوان قسمت اصلی پروژه 10 هزار نمازگزار و با درنظر گرفتن مکان بزرگ برای ادای فریضه الهی 20 هزار نمازگزار می توانند از این مصلی استفاده کنند.


سقندلی با بیان اینکه فازهای بعدی شامل مجتمع های فرهنگی، تفریحی و ورزشی است، خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از فاز اول بیش از 260 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


وی با اشاره به اینکه این پروژه در 6 طبقه و در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع اجرایی می شود، اظهار داشت: 100 میلیارد ریال از محل مصوبات دور چهارم سفر هیات دولت برای این پروژه در نظر گرفته شده بود که در سال جاری تاکنون 60 میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

پایان پیام/

کد خبر 336023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha