ائمه جمعه بازوان توانمندی در اجرای اهداف نظام هستند

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد ائمه جمعه و جماعات را حافظ فرهنگ، دین، سیاست و بازوان توانمند دولت در اهداف اقتصادی دانست و افزود: این افراد بازوان توانمندی در اجرای اهداف نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکتر سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد امروز ‌(15اسفند) در جمع ائمه جمعه شهرهای این استان، گفت: ائمه جمعه با نقش ولایی که دارند در هماهنگی بین مسئولان و مردم در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و ترویج سیره رسول الله (ص) و ائمه اطهار (ع) و ثبات امنیتی نقش ارزنده دارند.

 

خادمی با بیان این که برپایی نماز جمعه و جماعات از بارزترین کارهای عبادی و سیاسی برای آگاهی و بیداری افکار عمومی جامعه و عامل بازدارنده بسیاری از معضلات اجتماعی است، افزود: حضور در نماز جمعه و جماعات عامل وحدت، سلامت و ثبات جامعه دینی ما است و همه وظیفه داریم با برنامه ریزی نسبت به ترویج آن به خصوص بین جوانان تلاش کنیم.

 

وی همچنین با تشریح فاز اول هدفمندی یارانه ها، مشکلات آن و آمادگی دولت برای اجرای فاز دوم این طرح در ابتدای سال 93 از ائمه جمعه استان خواست تا در تبیین ضرورت های این طرح و فواید و اهمیت آن در رسیدن به خود کفایی، استقلال اقتصادی، کاهش آسیب پذیری اقتصاد و تولید کشور در مقابل تحریم ها و تهدیدهای دشمنان و توجه به توازن و عدالت اجتماعی از طریق تریبون مقدس نماز جمعه تلاش کنند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری، این مسئول با بیان این که کهگیلویه و بویراحمد در بخش های مختلف به خصوص تولید، اشتغال و سرمایه گذاری با مشکل مواجه است، خاطرنشان کرد: با هم فکری، همکاری و همدلی تلاش کنیم با تقویت فرهنگ کار و تلاش از ظرفیت های استان برای توسعه و اشتغال به خوبی استفاده کنیم.

 

خادمی ادامه داد: این که در استان مشکلاتی در حوزه فرهنگی داریم برای رفع آن جدی هستیم و در خصوص تکمیل 12 مصلی در دست اجرای استان برای تخصیص بودجه سال 93 تمام تلاش ها به کار گرفته خواهد شد.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نسبت به آمادگی کامل همه دستگاه های اداری استان و شهرستان ها برای همکاری و هماهنگی بیشتر با امام جمعه شهرها تاکید کرد و از مسئولین دستگاه های اجرایی خواست تا برای تسریع در امور مردم، ارتباط صمیمی و تنگاتنگ با ائمه جمعه داشته باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 350278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha