صحن مصلی اصفهان آماده اقامه نماز می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل مجموعه مصلی بزرگ اصفهان گفت: صحن اصلی و ورودی‌های مصلی در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، تا اواخر سال 93 تکمیل و برای برگزاری نماز آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، ابراهیم پرچمی، مدیر عامل مجموعه مصلی بزرگ اصفهان در بازدید اعضای شورای شهر اصفهان از روند اجرایی پروژه مصلی بزرگ اصفهان از شروع فعالیت‌های جدید و تغییرات اساسی و بنیادی در برنامه‌ریزی و راهبری این پروژه در مردادماه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در این برنامه بخش‌هایی از فضاهای پیش‌بینی‌شده اولیه در اطراف پروژه مصلی از اولویت خارج و به‌ عنوان فضای سبز اختصاص یافته است.

 


وی با بیان اینکه در اطراف صحن اصلی مصلی سه طبقه و رواق پیش‌بینی‌شده است، گفت: در طرح جدید، طبقات همکف و اول به‌عنوان محل استقرار بانوان نمازگزار و طبقه دوم جهت موزه، نمایشگاه، کتابخانه و بخش‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

 


مدیرعامل مجموعه فرهنگی امام خمینی و مصلی بزرگ اصفهان از اجرای مرحله اول و دوم ورودی اصلی غربی و طراحی مرحله اول ورودی اصلی شمالی و شرقی این پروژه و ساختمان دفتر امام‌ جمعه خبر داد و افزود: طرح معماری صحن اصلی در ضلع شرق، غرب و جنوب مقصوره و جایگاه سخنران به اتمام رسیده است.

 


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، وی بیان اینکه عملیات اجرایی قطعه آخر پست برق و نصب شیشه‌های گنبد مقصوره، طراحی تایسات و سیستم صوت، تصویر و نورپردازی و زهکشی سمت شرق و جنوب مصلی انجام و سرامیک سقف صحن اصلی خریداری شده تصریح کرد: برای اجرا و تکمیل صحن اصلی و ورودی های مصلی بزرگ اصفهان 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 


پرچمی کمبود اعتبار را مهم‌ترین مشکل پروژه مصلی بزرگ اصفهان بیان کرد و تلاش مسئولان استان در جهت تاین اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح عظیم را خواستار شد و گفت:در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز، صحن اصلی و ورودی های مصلی تا اواخر سال 93 تکمیل و برای برگزاری نماز آماده خواهد شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 334666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha