رسانه ها در اجرای فاز دوم طرح هدفمندی رایانه ها دولت را یاری کنند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یز از رسانه ها خواست در اجرای فاز دوم طرح هدفمندی رایانه ها دولت را یاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد امروز ظهر در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در دولت تدبیر و امید ضمن تقدیر از حضور حماسه آفرین مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن و تشکر از رسانه های استان به خصوص صدا و سیما در انتقال این حماسه گفت: رسانه ها باید مانند تمامی صحنه ها در اجرای فاز دوم طرح هدفمندی رایانه ها دولت را در اجرای صحیح این طرح یاری کنند.


وی رفاه و معیشت مردم را یکی از مهمترین دغدغه های دولت تدبیر و امید دانست و اظهارداشت:دولت به دنبال آن است تا در اجار فاز دوم طرح هفدمندی یارانه ها کمترین فشار را بر روی اعضای جامعه وارد نماید.


طالبی با اشاره به مشخص نبودن زمان اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها در کشور گفت:دولت در اجرای فاز دوم این طرح به دنبال کاهش نرخ تورم از 40 درصد به 25 درصد می باشد.


وی با اشاره به نگرانی های مردم در خصوص اجرای فاز دوم این طرح گفت:رسانه ها باید با اطلاع رسانی تدریجی و حساب شده این نگرانی ها را کاهش دهند.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نخستین گام در اجرای فاز دوم این طرح را شناسایی مشکلات و چالش های فاز نخست این طرح دانست و اظهار داشت :رسانه ها باید با بررسی نقاط ضعف و قوت فاز اول اجرای این طرح ذهن مردم را در خصوص چرایی اجرای فاز دوم آن مهیا سازند.


وی با بیان اینکه گام دوم در اجرای این طرح اطلاع رسانی صحیح و تشریح جزئیات مربوط به آن است افزود: این اطلاع رسانی باید در راستای ایجاد آرامش و نظم در جامعه باشد.


طالبی در تبیین بخشی از فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها گفت: در زمینه های کاهش هزینه های درمان ، افزایش بهره مندی مردم از بخش سلامت و حمایت از بیمه های بیکاری اقدامات خوبی صورت گرفته است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بحران آب در استان پرداخت و افزود: تمامی رسانه های استان و به خصوص صدا و سیما باید توجه مردم و مسولان را به معضل آب استان جلب نمایند .


طالبی همچنین با اشاره به تلاقی ایام فاطمیه با عید نوروز، به این نکته تاکید کرد که استان یزد در زمینه پاسداشت مناسبتهای مذهبی متفاوت از دیگر استانها باید باشد و رسانه ها نیز در این خصوص فضاسازی لازم را باید انجام دهند تا در همین پاسداشت عید نوروز حرمت ایام فاطمیه نیز حفظ گردد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 347561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha