برگزاری "جشنواره مدرسه انقلاب" در 100 مدرسه خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان جنوبی از برگزاری "جشنواره مدرسه انقلاب" در 100 مدرسه استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حسن معزی فر، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان جنوبی، امروز (6 بهمن) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: جشنواره مدرسه انقلاب با هدف بروز و ظهور استعدادهای دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان با کمک معلمان، والدین و سایر تشکل ها از قبیل بسیج و هلال احمر برگزار می شود.


وی افزود: این جشنواره با هدف گرامیداشت ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قالب برپایی نمایشگاه از 12 لغایت 23 بهمن در مدارس سطح استان برگزار می شود.


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان جنوبی، فعال سازی انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس به عنوان یک سنگر علمی، فکری و اجتماعی برای دانش آموزان، ایجاد صمیمیت بیشتر بین تشکل های مدرسه، خلاق سازی دانش آموزان و بازبینی سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.


وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه سطح "عالی، متوسط و ضعیف" در مدارس بررسی می شوند، گفت: از برگزار کنندگان این جشنواره در سه سطح شهرستان، استانی و ملی تقدیر می شود.


معزی فر با بیان اینکه این جشنواره در 8 شهرستان استان برگزار می شود، تصریح کرد: دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی در این نمایشگاه می توانند در زمینه شناخت ابعاد و اهداف انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب، معرفی انجمن برتر مدرسه، شهدای دانش آموز و معرفی دیگر تشکل های مدرسه آثار ارائه دهند.


وی از معرفی و تقدیر از انجمن اسلامی برتر مدارس در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی خبر داد و گفت: برگزیدگان جشنواره مدرسه انقلاب و انجمن های اسلامی برتر به منظور دیدار با رهبر معظم انقلاب انتخاب می شوند.


وی با اشاره به وجود 17 قرارگاه خواهر و برادر زیر نظراتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یادآور شد: 123 انجمن اسلامی مدارس استان عضو این قرارگاه هستند.


وی با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود یکهزار و 500 دانش آموز عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان مدارس استان باشند، یادآور شد: 2 نفر از دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزی استان تا پایان بهمن ماه به عمره دانش آموزی مشرف می شوند.


پایان پیام/

کد خبر 336043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha