راهپیمایی"22بهمن"امسال پرشور تر و مؤثرتر از سال های گذشته است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ارشاد کرمان گفت: با وجود یاوه گویی های استکبار، مردم ما به طور حتم امسال قدرتمندانه تر از سال های گذشته در راهپیمایی(22بهمن)حضور یافته و پاسخ لازم را به ابرقدرت های استکباری خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز(6 بهمن)در جمع خبرنگاران با اشاره به خوی استکباری آمریکا که پس از توافقنامه ژنو و نشان دادن حسن نیت از سوی جمهوری اسلامی، همچنان وجود دارد؛ مطالبی بیان کرد.


احمد سعیدی با اشاره به اینکه آمریکائی ها پس از توافقنامه هر روز زمزمه های تازه ای دارند تا آنجا که اعلام کردند ایران چیزی به نام هسته ای نباید داشته باشد؛ تصریح کرد: ما به ازای هر 60متر مربع در این کشور یک شهید دادیم و امروز در برابر خون های جاری شده مدیون هستیم.


وی با تأکید بر اینکه خون شهدا در راستای عزتمندی برای ایران بوده است؛ بیان داشت: با وجود یاوه گویی های استکبار، مردم ما به طور حتم امسال قدرتمندانه تر از سال های گذشته در راهپیمایی(22بهمن)حضور یافته و پاسخ لازم را به ابرقدرت های استکباری خواهند داد.


این مسئول، تصریح کرد: حضور پرشور و مؤثر ملت در راهپیمایی امسال نشان خواهد داد که جمهوری اسلامی ایران مصمم تر از گذشته راه پرفروغ امام و شهدا را در سایه فرمایشات رهبری به پیش می برد.


وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده از سوی اداره کل ارشاد استان، افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر در کرمان و رفسنجان، کارگاه نقاشی با موضوع انقلاب، نمایشگاه تجسمی فجر و عکس در موزه هنرهای صنعتی معاصر، اجرای نمایش با موضوع انقلاب در تالار عماد، جنگ شادی در همه شهرستان ها و 5 شب هم در تالار ولایت کرمان، کارگاه خوشنویسی با حضور 35 خوشنویس برگزیده استان، شب شعر و موسیقی و خاطره با موضوع انقلاب، نقد فیلم و... را از برنامه های قابل ذکر نام برد.


سعیدی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 150برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرا می شود؛ گفت: در کمیته اقلیت های دینی هم برنامه هایی از جمله مسابقات فرهنگی و ورزشی، جشن سده و.. پیش بینی شده است.
  

پایان پیام/

کد خبر 336146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha