همایش رو در رو با برترین ها در استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان:به همت کانون فرهنگی و هنری اندیشه مطهر همایش تخصصی رو در رو با برترین ها در استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، به همت کانون فرهنگی و هنری اندیشه مطهر ، کانون تخصصی آموزش استان یزد همایش تخصصی انگیزشی- مشاوره ای رو در رو با برترین ها امروز (6بهمن) در آستان مقدس امامزاده سید جفر محمد برگزار شد.


این همایش تخصصی نخستین مرحله طرح سنگر علم می باشد که در راستای پرورش نخبگان علمی در سطح مساجد و کانون های فرهنگی و هنری و همچنین آشنایی با نخبگان کانونی برگزار می شود.


در ابتدای این همایش که با حضور 300 نفر از دانش آموزان مقاطع پیش دانشگاهی برگزارشد،جناب آقای اکبر نژاد مشاور تحصیلی-تربیتی و عضو پیوسته انجمن های مشاوره و برنامه ریزی درسی ایران به ارائه راهکارهای موثر جهت موفقیت در آزمون سراسری دانشگاه های کشور پرداخت.


در ادامه دانش آموزان در کارگروههای تخصصی که با حضور نفرات برتر کنکور سال 92 و امیدهای کنکور سال 93 در استان برگزار شد به بحت و تبادل نظر در مورد شیوه های مختلف مطالعه و نحوه موفقیت در آزمون سراسری دانشگاه های کشور پرداختند.


همچنین استاد آبائی مشاور برتر خانواده و استاد حوزه و دانشگاه در جلسه ای تخصصی با والدین دانش آموزان شرکت کننده در این طرح، به ارائه مطالبی در خصوص نقش و جایگاه والدین در موفقیت فرزندان پرداخت.

 

در این همایش آقایان ترکمانی و بشارتی نفر ات 7 رشته انسانی و 33 رشته تجربی و سرکار خانم قضاوتی رتبه 9 رشته انسانی در کشور به عنوان نفرات برتر کنکور سال 92 و آقایان ندافی،میدانی،قانع و شرف اسلامی از دانش آموزان برتر استان در آزمون های مختلف و از امیدهای کسب رتبه های برتر در کنکور سال جاری حضور داشتند.


لازم به ذکر است ؛این همایش با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و بنیاد نخبگان استان برگزار شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 336376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha