بهره برداری از 15 پروژه راه و شهرسازی لارستان در دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت: در دهه فجر امسال 15 پروژه با اعتباری بالغ بر 623 میلیارد ریال در محورهای مختلف حوزه استحفاظی این اداره کل به بهره برداری می رسد.

مهندس داریوش نصر، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در دهه فجر امسال 15 پروژه با اعتباری بالغ بر 623 میلیارد ریال در محورهای مختلف حوزه استحفاظی این اداره کل به بهره برداری می رسد.


وی افزود: از 15 پروژه قابل افتتاح اداره کل راه و شهرسازی لارستان، 2 پروژه احداث بزرگراه، سه پروژه بهسازی و احداث راه اصلی، یک پروژه احداث راه فرعی مجموعا به طول 53 کیلومتر، هشت پروژه احداث راه روستایی به طول 43 کیلومتر و یک پروژه احداث ساختمان اداری آماده افتتاح و بهره برداری است.


مدیر کل راه و شهرسازی لارستان ادامه داد: احداث بزرگراه کمربندی غربی محور لار – جهرم، بزرگراه محور لار – خور، راه اصلی مهر – گله دار، کمربندی ارد، بهسازی محور خنج – پل اسلام آباد، احداث آبنمای خلور، راه روستایی گلک موزر، زاهد محمود، شول، فال – گله دار، بلوچی، دولت آباد و زیارت در بخش های بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی است که بهره برداری از آنها با اعتباری بالغ بر 620 میلیارد ریال در ایام دهه فجر آغاز می شود.


مهندس نصر با اشاره به اینکه علاوه بر افتتاح پروژه های یاد شده برنامه های دیگری نیز در ایام دهه فجر در این اداره کل اجرا، می شود، تصریح کرد: چاپ و نصب بنر های گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و شرکت در راهپیمایی های عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از جمله این برنامه ها است.


پایان پیام/

کد خبر 336516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha