افتتاح و کلنگ زنی 32 پروژه محرومیت زدایی در خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی 32 پروژه محرومیت زدایی در شهرهای مختلف استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، سرهنگ برازنده،مسئول کمیته بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی امروز (7بهمن) در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: از این تعداد 17 پروژه افتتاح و 15 پروژه کلنگ زنی می شود.


وی اهم این پروژه ها را شامل مسجد، غسالخانه، خانه عالم و پایگاه مقاومت بسیج اعلام کرد که با اعتبار 4 میلیارد و 520 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.


سرهنگ برازنده با اشاره به برگزاری بیش از 400 عنوان برنامه در دو هزار پایگاه مقاومت بسیج استان، تصریح کرد: برگزاری 52 محفل انس با قرآن، اعزام 10 اکیپ پزشکی به مناطق محروم به همراه ویزیت رایگان از جمله این برنامه ها است.


وی برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع سبک زندگی اسلامی، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، برپایی نمایشگاه های مختلف عکس، پوستر، کاریکاتور و کتاب و برگزاری جشن های ویژه انقلاب را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.


مسئول کمیته بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین یادواره 835 شهید دفاع مقدس و امیران و سرداران استان و همایش یاد یاران با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز در این ایام برگزار می شود.


وی متذکر شد: اجرای برنامه های گلباران تمثال امام، رژه موتوری بسیجیان، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر و استکبار شناسی و معرفی استکبار نیز در این ایام برنامه ریزی شده است.


پایان پیام/

کد خبر 336791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha