مهلت ثبت اثر در هفتمین جشنواره عکس«ما می توانیم»تمدید نخواهد شد

خبرگزاری شبستان: در حالی که تا پایان مهلت ثبت نام جشنواره عکس «ما می توانیم» تنها2روز زمان باقی ست، دبیرخانه جشنواره از تمدید نشدن این تاریخ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هفتمین جشنواره عکس «ما می توانیم» تلاش دارد این جشنواره را با دعوت از همه هنرمندان عکاس در سراسر میهن اسلامی برگزار کند تا بسیاری از زیبایی های پنهان و آشکاری را که به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های بی دریغ مردم شکل گرفته است به ثبت برساند و در قالب نمایشگاه های متعدد و از طریق رسانه ها، گفتمان «ما می توانیم» را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کند.


 آخرین مهلت ارسال آثار تا 10 بهمن ماه سال جاری است. آثار توسط هیأت انتخاب محمد ستاری، رسول اولیاءزاده، علیرضا کریمی صارمی، افشین بختیار، بیژن بنی احمد مورد داوری قرار خواهند گرفت.


 مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. همچنین به نفر اول 20میلیون ریال، به نفر دوم: 15میلیون ریال و به نفر سوم: 10میلیون ریال اهدا خواهد شد.
 

شایان ذکر است، علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مرکز محافل و جشنواره ها به آدرس www.artfest.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/


 

کد خبر 336816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha