دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است.

مریم احمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان اظهار داشت:دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است و به همین منظور در کانون های فرهنگی هنری مساجد همزمان با دهه فجر نشست های هم اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی و پاسخگویی به سوالات وشبهات برگزار می شود.

 

وی از برگزاری حلقه های معرفتی در کانون های مساجد نیز خبر داد و افزود: در این حلقه های معرفتی پیرامون انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی بحث و تبادل نظر می شود.

 

احمدی بیان کرد: قرار است در ایام دهه فجر، گروه‌های تئاتر شهرستان، تئاترهای عروسکی در مدارس شهرستان انجام دهند.


وی افزود: به این مناسبت در سه دوره 5 روزه، گروه‌های تئاتر شهرستان در مدارس شهرستان و در شهرهای فلاورجان، پیربکران و کلیشاد حضور پیدا کرده و تئاترهای عروسکی خود را در شهرستان برگزار می‌کنند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان با اشاره به برگزاری برنامه جنگ شادی در فلاورجان ادامه داد: قرار است برنامه جنگ شادی از ابتدای دهه فجر به مدت 12 شب در شهرستان برگزار شود.


وی بیان داشت: این برنامه از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با همکاری بسیچ هنرمندان، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.


احمدی با اشاره به جزئیات این برنامه تصریح کرد: در این برنامه که ویژه عموم بوده، هنرمندان شهرستان از ابتدای دهه فجر تا 25 بهمن، برنامه‌هایی همچون نمایش، شعبده بازی، موسیقی سنتی و برنامه‌های دیگر را برگزار می‌کنند.


وی گفت: همچنین برنامه جنگ شادی روزانه، از سوی این اداره در مدارس شهرستان نیز برگزار می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 336819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha