تقویت هم افزایی دستگاه های فرهنگی راهی برای مقابله با آسیب های اجتماعی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، تقویت هم افزایی دستگاه های فرهنگی را راهی اثربخش و مفید برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی در جامعه دانست.

حجت الاسلام حجت الله شریفی راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(8 بهمن) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: هر چه اخلاق و فرهنگ دینی در جامعه گسترش یابد به همان اندازه کار پیشگیرانه در راستای آسیب های اجتماعی انجام می گیرد.


وی، ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی جوانان را در نتیجه کم کاری فرهنگی در این استان عنوان کرد و افزود: ما بایستی باور کنیم در یک میدان جنگ با دشمن بوده و در مقابله با توطئه های فرهنگی آنان باید سدی محکم ایجاد کنیم.


حجت الاسلام شریفی راد، بیان کرد: ترویج فرهنگ دینی در جامعه می تواند زمینه ساز پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه باشد و این امر بایستی مورد توجه ویژه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، کار تخصصی خوب، رصد جریان های فرهنگی در راستای پیشگیری از وقوع جرم را مهم دانست و یادآور شد: خانواده ها با محبت و رفتار درست با فرزندان بایستی از آلوده شدن به انحرافات و آسیب های اجتماعی آنان جلوگیری کنند.


وی، خاطرنشان کرد: می طلبد که دستگاه های مربوطه با هم تعامل لازم را داشته و بدانند که صرف اعتبار در راستای پیشگیری، هزینه نیست بلکه سرمایه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 336969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha