برگزاری مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی «انقلاب ما» در خوزستان

خبرگزاری شبستان: سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی «انقلاب ما» به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، دهه فجر را فرصتی مناسب جهت تبیین دستاورد‌ها و آرمان‌ های انقلاب اسلامی برای نسل جوان دانست و به خبرنگار شبستان گفت: برنامه های دهه فجر باید از عمق و کیفیت بالایی برخوردار باشد ضمن آنکه جذابیت نیز باید در برنامه ها لحاظ شود.

 

وی با بیان اینکه در این ایام برنامه های متنوعی با همکاری کمیته های ستاد دهه فجر تدارک دیده شده، افزود: یکی از این برنامه ها برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی «انقلاب ما» است که با همکاری شبکه وبلاگ نویسی نقل قول، با هدف پاسداشت شهدا و ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی پس از گذشت سه دهه، برگزار می شود.

 

حجت الاسلام جعفری، با بیان اینکه این مسابقه دارای شش محور و شش بخش اصلی و جنبی است، تصریح کرد: محورهای این مسابقه شامل انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی و قدس، انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار، انقلاب اسلامی و آزادای(دموکراسی) و انقلاب اسلامی و شهادت طلبی است.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه در بخش های یادداشت و مقاله، مستند و کلیپ، عکس و پوستر، شعر، کوتاه نوشت و پادکست صوتی برگزار می شود، اضافه کرد: رعایت قوانین مسابقه جهت شرکت داده شدن اثر در داوری ها الزامی است و علاقه مندان باید حتما قبل از شرکت در مسابقه، وبلاگ خود را در سایت نقل قول ثبت کنند.

 

وی با بیان اینکه ابتکار عمل و نوآوری، استفاده از مفاهیم تاثیرگذار در اثر و رعایت اصول فنی مربوط به هر بخش از جمله موارد مهم در داوری است، عنوان کرد: دیدار مدیران و مسئولان استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان، کاروان استقبال نمادین از امام(ره) در فرودگاه بین المللی اهواز، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در مدارس و غبارروبی مزار شهدا انجام می ‌شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، بازگویی خاطرات از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، پخش سروده های انقلابی در مکان های عمومی، افتتاح پروژه های عمرانی در طول دهه فجر، پیاده روی خانوادگی، نمایشگاه های عکس و پوستر با موضوع دهه فجر، حضور در راهپیمایی 22 بهمن و... از دیگر برنامه های این ایام است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 336982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha