نیروی انتظامی و سازمان زندان ها دو روی سکه امنیت اجتماعی هستند

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، گفت: مجموعه زندان و ناجا در واقع دو روی یک سکه بوده و نتایج عمل این دو مجموعه می تواند امنیت و آرامش را به جامعه هدیه دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار کریم خانی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل، صبح امروز (8 بهمن) به همراه چند تن از معاونین خود از آسایشگاه سربازان، سالن ملاقات تازه تاسیس، مجتمع فرهنگی و تربیتی واحد بهداشت و درمان، کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی و سایت دوربین مدار بسته زندان مرکزی اردبیل بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های انجام یافته در این واحدها قرار گرفت.


فرمانده نیروی انتظامی استان، در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از نظم و انضباط حاکم در زندان اردبیل گفت: توجه به رفاه مددجویان درعین فراهم نمودن زمینه تعالی روح و روان آنها در این زندان، بسیار ستودنی است و تاثیر مثبت آموزه های دینی و ایجاد اشتغال برای مددجویان و تلاش مخلصانه ی عوامل دست اندرکار در آماده سازی مددجویان برای بازگشت سالم به جامعه، به وضوح در این مجموعه ملموس بوده و جای آن دارد که از کلیه عزیزان زحمتکش در زندان اردبیل قدردانی کنم.


سردار کریم خانی، با اشاره به اینکه مجموعه زندان و ناجا در واقع دو روی یک سکه بوده و نتایج عمل این دو مجموعه می تواند امنیت و آرامش را به جامعه هدیه دهد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت های موجود حاضر به همکاری با اداره کل زندانهای استان بوده و آنچه در توان دارد برای ارتقای برنامه های زندان بکار خواهد گرفت.


فرمانده انتظامی استان اردبیل پس از حضور در بند نسوان و مشاهده فعالیت های انجام یافته در این بند، در سالن اجتماعات ستاد اداری حاضر و با حضور مدیر کل زندانهای استان نتایج این بازدید را بررسی کردند.


هدف اصلی ما در زندان، ارتقای اهداف رفیع سازمانی و سالم نگه داشتن مددجویان است


مراد فتحی، مدیر کل زندانهای استان اردبیل، در این نشست ضمن تقدیر از قبول دعوت فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به زیر ساخت های موجود در زندان های استان، کارهای صورت گرفته را نتیجه اعتقاد و تلاش جهادی همکاران زحمتکش دانست و افزود: هدف اصلی ما در این زندان، ارتقای اهداف رفیع سازمانی و سالم نگه داشتن مددجویان و سوق دادن آنان به سمت زندگی بهتر و تفکر والاتر است و این امر محقق نمی شود مگر اینکه مسئولین استان علی الخصوص نهادهایی که به نوعی با این امر درگیر هستند دست یاری به هم داده و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را جامه عمل بپوشانند.


به گزارش روابط عمومی زندانهای استان اردبیل، فتحی، خواستار شد که از سوی فرماندهی ناجا، دوره های آموزشی مانند آموزش نحوه استفاده از سلاح، مقابله با بحران، مقابله با شورش و... برای نیروهای یگان حفاظت و سربازان زندان برگزار شود.


مدیر کل زندانهای استان اردبیل، برای برگزاری دوره های آموزشی و تعمیر و تجهیز سلاح های معیوب و همکاری با زندان و مقامات قضایی برای جلب زندانیان غایب از مرخصی قول مساعد داد.


پایان پیام/
 

کد خبر 336989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha