بصیرت مردم نسبت به اصل ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول و امام جماعت کانون فرهنگی هنری شهدای خرم آباد ساری با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب در بین جوانان، بصیرت مردم نسبت به اصل ولایت فقیه را مهمترین دستاورد انقلاب دانست.

حجت الاسلام نعمت صادقی، مدیرمسئول و امام جماعت کانون فرهنگی و هنری شهدای خرم آباد مسجد جامع شهرستان ساری امروز(8بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان با تاکید بر گرامیداشت ایام الله فجر اظهار داشت: در برهه کنونی با دشمنی نظام سلطه و کشورهای استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران، بازخوانی اهداف انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) بین نسل سوم و چهارم انقلاب ضروری است.


وی با بیان اینکه جوانان نظام باید بدانند که در سی و پنج سال پیش بروز و ظهور انقلاب اسلامی امری مهم و حیاتی بوده است، گفت: امروز استقلال و امنیت و آزادی پرداختن به مسائل عبادی و اعتقادی را مدیون خون شهدا هستیم.


حجت الاسلام صادقی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: جوانان باید بدانند که با توجه به مشکلاتی که در دنیا و خاورمیانه وجود دارد امنیت جمهوری اسلامی ایران به برکت همین انقلاب و رهبری مقام معظم رهبری در عصر حاضر می باشد.


وی با بیان اینکه مهمترین اصل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران هدایت و رهبری امام خمینی(ره) به عنوان ولی فقیه بوده است، اظهار داشت: امروز در دنیا شاهد بروز انقلاب های متعددی هستیم که بعضا سرکوب می شود و این فقط به خاطر نبود رهبری واحد می باشد.


حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه بهترین رهبر برای هدایت انقلاب ها شخصی مجتهد می باشد، گفت: بصیرت مردم نسبت به اصل ولایت فقیه مهمترین دستاورد انقلاب است که پیروی از این مهم موجب اقتدار انقلاب اسلامی ایران با گذشت 35سال می باشد.


وی با بیان اینکه امروزه بعضی از افراد به دلیل منافع شخصی و حزبی وجود ولایت فقیه را زیر سوال می برند، تاکید کرد: وجود رهبری ولایت فقیه امری انکار ناپذیر برای تداوم و بقای انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه های مختلف می باشد.


حجت الاسلام صادقی با اشاره به نقش کانون های فرهنگی و هنری در جوار مساجد و اهمیت نقش مسجد به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی گفت: این کانون ها با برگزاری برنامه های متناسب با گرامیداشت دهه فجر و تبیین نقش ولایت فقیه در بین مردم باید زمینه گرایش آنها را به اصل ولایت فقیه فراهم نمایند.


وی با بیان اینکه گرایش دادن مردم به مسایل شرعی همان رسیدن به اصل ولایت فقیه است، افزود: اگر مسجد محوری در بین اقشار مختلف مردم تبیین و نهادینه شود و مردم به مسجد اعتماد داشته باشند از اینرو به پشتوانه مسجد تمامی نیازهای آنها برطرف خواهد شد.


یادآور می شود، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری پیاده روی خانوادگی به همراه اهدا جوایز، برگزاری نشست های احکام برای جوانان و حضور پررنگ در راهپیمایی 22بهمن از برنامه های گرامیداشت دهه فجر در کانون فرهنگی و هنری شهدای خرم آباد مسجد جامع شهرستان ساری می باشد.


پایان پیام/

 

 

 

 


 

کد خبر 337012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha