امدادگران با افتخار به محرومین و مستضعفین جامعه خدمت می کنند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه سی سخت گفت: کمیته امداد محل ترویج ارزش های اسلامی است و امدادگران این نهاد باید با افتخار در راه حمایت از محرومین و مستضعفین جامعه خدمت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام محمد قاسم زاده، امام جمعه سی سخت، صبح امروز(9بهمن) در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: کمک به فقرا و نیازمندان عبادت است و کمیته امداد در این راستا اقدامات موثر و مطلوبی انجام داده است.

 

وی بر توجه بیشتر به‌ خواسته ‌ها، مشکلات و درد و رنج مردم به ویژه در مناطق دور افتاده و روستاها تاکید کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کارهای خوب و ارزنده ‌ای در همه زمینه‌ ها برای عمران و آبادانی شهرها و روستا ها صورت گرفته، اما برای برآورده کردن همه نیازها و خواسته‌ های مردم باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام قاسم زاده با بیان اینکه کمیته امداد به دستور امام راحل برای حمایت از محرومان تشکیل شده و یک نهاد متصل به ولایت فقیه است، گفت: این نهاد انقلابی، نقش محوری در رفع محرومیت و حمایت از محرومان برعهده دارد و تاکنون خدمات خوبی به خصوص در زمینه خدمات فرهنگی به نیازمندان ارائه داده است.

 

امام ‌جمعه شهر سی ‌سخت با اشاره به تاکید دین مبین اسلام برای دستگیری از فقرا و مستمندان، افزود: همه ما در رفع محرومیت از جامعه اسلامی مسئول هستیم و اگر چنین مسئولیتی به نحو شایسته انجام شود اثری از فقر و تنگدستی در جامعه باقی نمی ماند.

 

 قاسم زاده تأکید کرد: کمیته امداد محل ترویج ارزش های اسلامی است و امدادگران این نهاد باید افتخار کنند که در راه حمایت از محرومین و مستضعفین جامعه در این نهاد مقدس خدمت می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار، اظهار داشت: خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان و همچنین تلاش برای توانمند کردن آنها را از مهم ترین شاخصه های کمیته امداد است.

 

سیدغلامرضا متقی تصریح کرد: تلاش ما این است که با مشارکت همگانی مردم و نیکوکاران در عرصه خدمت رسانی به نیازمندان گام های موثرتری برداریم.

 

وی بیان داشت: کمیته امداد با روحانیت به صورت عام و ائمه جمعه به صورت خاص رابطه بسیار نزدیک دارد و امید است که این روابط و تعاملات راهگشای حل مشکلات نیازمندان باشد.

 

متقی افزود: سعی بر این است که در همه مسائل بخصوص مسائل فرهنگی و دینی و مذهبی از دیدگاهها و نظرات علمای دین بهره کافی و مطلوب را ببریم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این که فرهنگ احسان و نیکوکاری باید در جامعه نهادینه شود، خواستار همراهی و همکاری ائمه جمعه درخصوص فرهنگ سازی انفاق و احسان از تریبون های نمازجمعه در راه خدمت رسانی به محرومان شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 337469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha