اشتغالزایی مهم ترین برنامه کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه وبویراحمد اشتغالزایی را از مهمترین برنامه های کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد وگفت: تاکنون شاهد خدمات ارزنده ای از طریق کمیته امداد به نیازمندان بوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، ظهرامروز(7بهمن) در نشستی با مدیرکل کمیته امداد این استان، اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد مردمی و از اولین نهادهای انقلابی است که خدمات گسترده ای به نیازمندان ارائه می دهد.

 

وی گفت: خدمات گسترده کمیته امداد به مددجویان بر هیچ کس پوشیده نیست و امید است که با همکاری و تعامل با سایر دستگاه ها و ادارات تداوم داشته باشد.

 

خادمی، خدمات اشتغالزایی کمیته امداد را از مهم ترین برنامه های این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و افزود: تاکنون شاهد خدمات ارزنده ای از طریق کمیته امداد به مردم نیازمند بوده ایم و امدادگران این نهاد از هیچ کوششی در راه کمک به محرومان دریغ نورزیده اند.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: امیدواریم در راستای حل مشکلات معیشتی و نیازمندی های مردم محروم این روند خدمت رسانی ادامه داشته و شتاب بیشتری بگیرد.

 

خادمی تأکید کرد: در جهت تسریح در حل مشکلات و کمک به بهبود خدمت رسانی به نیازمندان با کمیته امداد آماده همکاری در همه زمینه ها هستیم و از سایر دستگاه ها و سازمان ها نیز می خواهیم که با این نهاد همکاری های لازم را داشته باشند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با ارائه طرح ها و برنامه های آتی این نهاد، در خصوص زمینه همکاری متقابل بین استانداری و کمیته امداد و سعی و تلاش در جهت خدمت رسانی خالصانه به مردم تأکید کرد.

 

سیدغلامرضا متقی، خواهان فراهم نمودن زمینه های اشتغال هر چه بهتر مددجویان با تعامل با سایر دستگاه ها و بخصوص بانک های ارائه دهنده تسهیلات شد.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم با تعامل همه دستگاه های اداری استان و با پشتوانه استاندار شاهد موفقیت های روزافزون برای خدمت رسانی به محرومان در این استان باشیم.

 

متقی با اشاره به این که پاسخگویی درست به ارباب رجوع و رضایت آنها را از مهم ترین برنامه های کاری کمیته امداد است، خواهان همراهی بیشتر استاندار با کمیته امداد در راه خدمت رسانی مطلوب تر به قشر نیازمند جامعه شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 336664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha