کمیته امداد در زمینه اشتغال خدمات ارزنده ای ارائه داده است

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه وبویراحمد، کمیته امداد را نهادی ارزشمند برشمرد که خدمات ارزنده ای به خصوص در زمینه اشتغالزایی به مددجویان ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ابراهیم کشاورز، رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه وبویراحمد، امروز(2بهمن) در دیدار مدبرکل کمیته امداد این استان، اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد انقلابی است و توجه به هم نوع و رفع مشکلات نیازمندان از افتخارات این نهاد است و در این زمینه نیاز هست که همه ادارات وارد عمل شده و با کمیته امداد همکاری کنند.

 

کشاورز تصریح کرد: حمایت از تولید یکی از مولفه های مهم در اقتصاد مقاومتی است و رونق اجتماعی جامعه حمایت از اشتغال و تولید می باشد.

 

وی گفت: کمیته امداد در زمینه اشتغال خدمات ارزنده ای را به جامعه هدف ارائه داده است که امید است تداوم داشته باشد.

 

رئیس سازمان امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه وبویراحمد مشارکت مردم را در پیشبرد خدمت ‌رسانی بسیار مؤثر خواند و افزود: این سازمان در راستای حل مشکلات و خدمت رسانی به مددجویان همکاری خود را با کمیته امداد اعلام می دارد.

 

وی تأکید کرد: هدف ما خدمت رسانی به مردم است و در این راستا هر کاری که بتوانیم در راستای اجرای قانون به مردم ارائه می دهیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این نشست، گفت: کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان جامعه و ریشه کردن فقر نیازمند حمایت و تعامل همه دستگاه های اجرایی است.

 

سیدغلامرضا متقی افزود: مهم ‌ترین هدف کمیته امداد حفظ کرامت نیازمندان و تلاش در راستای توانمندسازی آنان می باشد و تحقق این هدف در کنار منابع مالی و تلاش مدیران و کارکنان حوزه‌ های مختلف نیازمند کمک ‌های سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی می باشد.

 

متقی گفت: در راستای حل مشکلات نیازمندان، خواهان تعامل بین سازمان های استان هستیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 335074

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha