کمیته امداد و بهزیستی یک سازمان منسجم حمایتی هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، کمیته امداد و بهزیستی را یک سازمان منسجم حمایتی دانست و افزود: هدف هر دو سازمان یکی و آن هم حمایت از محرومان و نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، ظهرامروز(28دی)در دیدار با مدیرکل بهزیستی این استان، اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان افتخاری است که خداوند در کارنامه بندگانش قرار می دهد و امید است که ما بتوانیم با ارائه خدمت به نیازمندان جامعه از عهده این کار برآییم.

 

متقی گفت: کمیته امداد و بهزیستی یک هدف دارند و هدف آنها حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه و ارائه خدمات مطلوب تر به آنان است.

 

وی بر اهمیت انجام برنامه های مشارکتی در حوزه های مختلف کاری با سازمان بهزیستی تاکید کرد و افزود: انجام کار مشارکتی بین این دو دستگاه حمایتی، باعث اعتمادسازی در جامعه می شود.

 

این مسئول امدادی و حمایتی کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: کمیته امداد و بهزیستی یک سازمان منسجم حمایتی هستند که هدف هر دو سازمان یکی و آن هم حمایت از محرومان و نیازمندان است.

 

متقی گفت: مهم ترین برنامه کمیته امداد توانمندسازی فکری و اقتصادی محرومان جامعه است که این هدف با همکاری و هم افزایی دستگاه های مختلف اجرایی، محقق می شود.

 

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مدیرکل کمیته امداد استان، گفت: بهزیستی با کمیته امداد در تمامی جهات و در همه زمینه ها تعامل و همکاری دارد و امید است که این تعاملات افزایش یافته و روزافزون باشد.

 

فضل الله اتابک گفت: هدف بهزیستی و کمیته امداد ارائه خدمت بهتر به محرومین و نیازمندان است و باید با تمام توان زمینه ایجاد زندگی عزت مندانه برای آنان را فراهم کرد.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 333915

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha