توانمندسازی و خودکفایی خانواده اصلی ترین راهبرد کمیته امداد کشور است

خبرگزاری شبستان: قائم مقام کمیته امداد امام(ره) کشور با اشاره به تغییر رسالت این نهاد نسبت به سال های اولیه تاسیس، گفت: در حال حاضر محور توانمندسازی و خودکفایی خانواده به عنوان اصلی ترین راهبرد کمیته امداد است.

سید محمد‌علی هاشمی، قائم مقام کمیته امداد امام(ره) کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار داشت: امروز کمیته امداد امام(ره) مفتخر است که بعد از گذشت سالها، هنوز مورد اعتماد همه مردم و نیازمندان است.

 

هاشمی گفت: استقلال اقتصادی خانواده ها با ورود به توانمندسازی بهتر شده، چرا که در گذشته کمک های این نهاد به صورت مساعدت مالی بود، اما اکنون به جای کمک های بلاعوض، زمینه اشتغال و خودکفایی خانواده ها، سیاست این نهاد شده است.

 

وی افزود: نعمت خدمت گذاری در کمیته امداد بزرگترین نعمت و مدال افتخاری است که به امدادگران داده شده است و این عزت و سربلندی به دلیل دعای محرومین است.

 

این مسئول کشوری عنوان کرد: اعمال تبعیض و تنگ نظری برای خانواده های تحت حمایت و یا هرمورد دیگری که مخالف دین و عقل باشد، امری غیرقابل بخشش بوده و خداوند متعال ما را نخواهد بخشید.

 

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) کشور گفت: این توفیق و توکل به پروردگار متعالی است که ما از عهده کارهای مشکل و پیچیده برآمده ایم، چرا که این مسئولیت ها یک ودیعه الهی است و خداوند را باید شاکر باشیم که توفیق خدمتگزاری در این نهاد را یافته ایم.


پایان پیام
 

کد خبر 333441

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha