پرداخت بیش از 16میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت کمیته امدادامام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت بیش از 16میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد امروز(1بهمن)در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کمیته امداد به منظور بهبود وضعیت زندگی خانواده ها و جبران بخشی از نیازهای مددجویان تحت حمایت ماهیانه مبلغی به عنوان کمک معیشت پرداخت می کند.

 

وی بیان کرد: به همین منظور در دی ماه سال جاری، مبلغ 16 میلیارد و 424 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

 

نظری با بیان این که این مبلغ به 31 هزار و 926 خانوار مددجو پرداخت شده، تصریح کرد: کمک معیشت پرداختی به مددجویان غیر از کمک‌ هایی است که در قالب مسکن، خدمات فرهنگی، درمانی، حقوقی،جهیزیه، اشتغال و کمک های موردی به خانواده ‌ها ارائه می ‌شود.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امدادامام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی خانواده های تحت حمایت بررسی و بسته به نیاز آنها، خدماتی در قالب تسهیلات قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض به خانواده های نیازمند نیز پرداخت می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 334706

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha