فروش 21 میلیاردی فروشگاه نوروزی کمیته امداد در سال گذشته

خبرگزاری شبستان: رییس مرکز خدمات و بازرگانی کمیته امداد گفت: فروش فروشگاه‌ نوروزی کمیته امداد در سال گذشته 21 میلیارد تومان بوده که امسال پیش‌بینی می‌کنیم 20 درصد افزایش پیدا کند.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، عمرالله حسینی، رییس مرکز خدمات و بازرگانی کمیته امداد در مراسم افتتاحیه فروشگاه‌های نوروزی که صبح امروز برگزار شد، گفت: بیست و هشتمین فروشگاه نوروزی برپا شده است.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این فروشگاه‌ها حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و ارایه کالای باکیفیت با قیمت مناسب است.

 

وی با بیان اینکه فرآیند برگزاری این فروشگاه‌ها از دو ماه قبل شروع شده است، اظهار کرد: اگر برخی نتوانستند در این فروشگاه غرفه بگیرند به دلیل بررسی‌های ستاد و اتحادیه بوده است.

 

حسینی با بیان اینکه بیست و هشتمین فروشگاه نوروزی کمیته امداد دارای 80 غرفه است، خاطرنشان کرد: از 14 اتحادیه در این زمینه کمک گرفتیم و از میان 280 غرفه‌دار 80 غرفه‌دار را انتخاب کرده‌ایم که اکثرا دارای برند هستند.

 

رییس مرکز خدمات و بازرگانی کمیته امداد با بیان اینکه در سال گذشته مبلغ 10 میلیارد تومان بن به مددجویان ارایه دادیم، تصریح کرد: در پایان فروشگاه مبلغ فروش 21 میلیارد تومان شد چرا که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب مردم استقبال کردند و 11 میلیارد تومان بیشتر فروخته شد.

 

وی با بیان اینکه 8300 قلم کالا در این فروشگاه‌ها عرضه شده است، خاطرنشان کرد: امسال حداقل پیش‌بینی برای فروش 20 درصد بالاتر از 21 میلیارد تومان است و در 80 غرفه 25 میلیارد تومان پیش‌بینی فروش در دو ماه و نیم کار این غرفه‌ها خواهیم داشت که البته بستگی به نحوه عرضه و کیفیت مطلوب دارد.

 

وی با بیان اینکه فضایی که در سال جاری برای فروشگاه در نظر گرفته شده 2800 متر است.

 

به گفته وی، امسال برای اولین بار 30 دستگاه دوربین در تمام محل‌های رفت و آمد فروشگاه نصب شده است تا بتوانیم برای سال بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 334179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha