پرداخت بیش از 10میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان چرام

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام از پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی و اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی حسن مظاهری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام گفت: کمیته امداد به منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت نسبت به پرداخت تسهیلات در سرفصل های مختلف به آنها اقدام می کند.

 

وی اظهار داشت: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 10 میلیارد و 515 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی و اشتغال زایی به مددجویان پرداخت شده است.

 

مظاهری تصریح کرد: مبلغ ذکر شده از اعتبارت امدادی و تسهیلات اشتغالزایی دولتی جهت اجرای 109 طرح اشتغال پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام بیان داشت: این میزان اشتغال در بخش های خدمات، دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، صنایع دستی و سایر بخش های صنفی اجرایی شده است.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: استعدادسنجی، آموزش، پرداخت تسهیلات، نظارت بر اجرای طرحهای اشتغال زایی و خودکفایی و کمک به امر بازاریابی محصولات تولید شده از جمله فعالیت های کمیته امداد در بخش اشتغال است.

 

به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد، وی گفت: این نهاد در تلاش است با فراهم سازی زمینه اشتغال، روزبه روز مددجویان بیشتری را از چرخه دریافت مستمری بگیری خارج کند ودر بخش خودکفایی قرار گیرند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام گفت: خانواده های خودکفا شده می توانند از سایر خدمات کمیته امداد بهره مند شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 335006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha