کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده ها نیازمند همکاری همه دستگاه هاست

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد گفت: کمیته امداد جهت توسعه خدمات و توانمندسازی خانواده ها نیازمند تعاملات و همکاری همه جانبه همه مسئولین استانی و شهرستانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد، ظهرامروز(8بهمن) در دیدار با فرماندار شهرستان دنا، اظهار داشت: برنامه های جدی و اصلی کمیته امداد توجه به امر اشتغال و خدمات فرهنگی و در نهایت توانمندسازی خانواده هاست.

 

متقی تصریح کرد: کمیته امداد جهت توسعه خدمات و توانمندسازی خانواده ها و رفع مشکلات نیازمند تعاملات و همکاری همه جانبه همه مسئولین استانی و شهرستانی است.

 

وی بیان داشت: همه ما برای ارائه خدمت به مردم، عهده دار مسئولیتی هستیم و در این زمینه نیازمند استفاده از نظرات و توانایی های همه اقشار جامعه هستیم و امید است با تعامل و همکاری و مشارکت در راستای خدمت به نیازمندان گامهای اساسی و مهمی برداریم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: هدف ما جلب اعتماد مردمی و پاسخگویی درست و منصفانه به ارباب رجوع و رعایت عدالت و انصاف در خدمات دهی به مردم است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

فرماندار شهرستان دنا هم در این نشست، اظهار داشت:کمیته امداد نهادی برخاسته از متن انقلاب و مزین به نام امام راحل است که با هدف خدمت به اقشار نیازمند جامعه بنا نهاده شده است.

 

سیدنظام الدین حسینی رضایی گفت: برنامه ها و فعالیت های کمیته امداد در تمامی زمینه ها قابل تقدیر است و همه ما وظیفه داریم در راستای کمک به هم نوعان نیازمند خود با همدیگر همکاری داشته باشیم و در این راستا تلاش نماییم.

 

وی با تأکید بر لزوم همکاری همه جانبه با کمیته امداد در جهت رفع مشکلات مردم به خصوص در مناطق محروم، گفت: فرمانداری شهرستان دنا آمادگی هرگونه همکاری با کمیته امداد را دارد و ما به این خدمتگزاری افتخار می کنیم.

 

فرماندار شهرستان دنا گفت: تمام تلاش ما این است که هرچه در توان داریم در جهت توسعه فعالیت ها و برنامه های اساسی کمیته امداد در راه خدمات رسانی و حمایت از قشر محروم جامعه نهایت همکاری را با این نهاد مقدس داشته باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 337045

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha