مددجویان کمیته امداد همدان سبد کالا دریافت می کنند

خبرگزاری شبستان: معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان، از تحویل کالای اساسی و سبدغذایی در بین 313 خانواده از محرومین همدانی طی ایام دهه فجر خبرداد.

علی نامدار، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان به خبرنگار شبستان گفت: در ایام دهه فجر کالای اساسی و سبدغذایی در بین 313 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) همدان تحویل داده می شود.
 

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدای تاسیس تاکنون، فعالیت‌های ارزشمندی را در راستای کمک به نیازمندان و محرومان انجام داده که بخش قابل توجهی از این کمک‌ها با کمک افراد خیر و نیکوکار بوده است.
 

وی تصریح کردک عیادت از 200 بیمار در روستاهای محروم همدان، تفقد و دلجویی از 313 خانواده مددجو، اعزام 313 نفر از سالمندان به مشهد مقدس، اهدای 500 مورد جهیزیه به نوعروسان و تجلیل از کارآفرینان نمونه در سطح شهرستان های استان همدان از اهم برنامه های دهه فجر این نهاد است.
 

نامدار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفان بود، یادآور شد: انقلاب، پیروزی مستضعفان بر مستکبران عالم بود که با دست خالی و اراده و ایمان قوی توانستند بر دشمنان اسلام و قرآن پیروز شوند.
 

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان 43 هزارو 143 خانوار مستمری بگیر تحت پوشش دارد که معادل دو و سه دهم درصد خانوارهای تحت پوشش در کشور است که از این مجموع 22 هزار و 916 خانوار شامل فوت سرپرست، 2 هزار و 949 خانوار طلاق، 105 خانوار به علت متارکه، 13 هزار و 734 خانوار به علت از کار افتادگی سرپرست، 913 مورد زندانی سرپرست و 2 هزارو 517 مورد هم سایر موارد هستند.
 

وی، از افتتاح پروژه های عمرانی زکات در 10 مسجد و حسینیه، 5 مرکز نیکوکاری، 104 مسکن مددجویی شهری و روستایی، طرح های مقاوم سازی مسکن روستایی در ایام دهه فجر خبرداد.
 

پایان پیام/

کد خبر 336830

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha