کمک بیش از 25 میلیون ریالی حامیان به ایتام شهرستان بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویراحمد از کمک بیش از 25 میلیون ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، زریر انصاری، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویراحمد گفت: یتیم‌ نوازی یک سنت حسنه و از تأکیدات پیامبر اسلام (ص) است و پیامبر اکرم و ائمه اطهار همواره به یتیم ‌نوازی اهتمام داشته‌اند و کمیته امداد نیز با تأسی از آنها به این امر مهم توجه ویژه دارد.

 

وی اظهار داشت: در طرح اکرام ایتام کمیته امداد، حامیان نیکوکار با قبول سرپستی ایتام، کفالت یک یا چند یتیم تحت حمایت کمیته امداد را برعهده گرفته و ماهیانه مبلغی به حساب آنان واریز می کنند.

 

 انصاری تصریح کرد: هدف اصلی طرح اکرام ایتام این است که با کمک خیرین و حامیان نیکوکار نیازهای اساسی و اصلی ایتام برآورده شده و مشکلات آنها رفع شود تا به توانمندی کامل برسند و از چرخه حمایتی خارج وخود یاریگر ایتام شوند.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد، انصاری خاطرنشان کرد: در همین زمینه حامیان نیکوکار در ابتدای ماه جاری 25 میلیون و 500 هزار ریال در قالب لوازم خانگی و یک تخته فرش و همچنین هزینه درمان به ایتام تحت حمایت پرداخت کردند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: امید است با اطلاع رسانی درست و مطلوب و همکاری خیرین نیکوکار برای سایر ایتام حامی جذب شده و بسیاری از هزینه ها و مشکلات ایتام با کمک خیرین و حامیان حل و فصل شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 338242

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha