حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از بیش از 14 هزار یتیم

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد استان فارس با اشاره به اینکه هم اکنون 14 هزار و 164 یتیم را در فارس تحت حمایت این نهاد حمایتی قرار دارد، گفت: 47 هزار و 603 حامی خیر و نوع دوست از این افراد حمایت می کنند.

علی الهیاری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با اشاره به اینکه هم اکنون 14 هزار و 164 یتیم را در استان فارس تحت حمایت این نهاد حمایتی قرار دارد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: معتقدم یتیم نوازی نشاط و شادابی کل جامعه را به دنبال خواهد داشت.


وی ادامه داد: اکرام و نوازش یتیمان مسئله ایست که در قرآن کریم و آموزه های دینی بسیار بدان سفارش شده و یتیم نوازی شرط ورود به بهشت و ظلم و تجاوز به حقوق و اموال آنها موجب خسران و عذاب الهی معرفی شده است که در حامیان نیک اندیش طی 9 ماهه اول سال جاری بیش از 130 میلیارد ریال 348 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس کمک کرده اند.


الهیاری خاطر نشان کرد: در حال حاضر 47 هزار و 603 حامی خیر و نوع دوست از ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس حمایت می کنند که ماهیانه و به صورت میانگین بیش از بیش از 14 میلیارد و 500 میلیون ریال به این ایتام کمک می کنند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با تاکید بر اینکه کمک های این حامیان نیکوکار و خیر شامل کمک های مادی و معنوی می شود، تصریح کرد: مبلغ ذکر شده شامل کمک های نقدی، غیر نقدی و جنسی است که کمک های نقدی به حساب ایتام واریز می شود که سرانه دریافتی هر یتیم در ماه بیش از یک میلیون و 22 هزار ریال است.


وی اظهار داشت: کمک های حامیان نیکوکار و خیر طی 9 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.


الهیاری افزود: در عصر امروز که معنویات رفته رفته جای خود را مادیات داده است و از آن به نام عصر ارتباطات، اطلاعات و دهکده جهانی یاد می شود به طبع آن آرامش روحی و روانی هم کمتر شده است شاید به ذهن کمتر کسی برسد که برای بازیابی آرامش از دست رفته هنوز هم راه های زیادی وجود دارد که یکی از آن راه ها می تواند دستگیری از نیازمندی باشد که صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته است یا نه کشیدن دست نوازشی بر سر کودک یتیمی باشد که دست اجل تکیه گاه او را ربوده و آن را در دل خاک اسیر کرده است که در همین گذر می توان از کودکان و نوجوانان یتیمی نام برد که تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.


پایان پیام/

کد خبر 336701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha