پرداخت 14 میلیارد ریال زکات سال جاری در علی آباد کتول

خبرگزاری شبستان: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) علی آباد کتول گفت: زکات از پایه های اساسی نظام مالی و اقتصاد اسلامی و به مثابه ستون فقرات اقتصاد اسلامی است.

حسین افرا، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان علی آباد کتول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان با توصیه به پرداخت زکات، اظهارداشت: هر کس اندکی با اسلام و احکام آن آشنایی داشته باشد، اهمیت زکات و جایگاه رفیع آن را در اسلام به خوبی می داند.


وی افزود: قرآن کریم در آیات متعددی زکات را در کنار نماز آورده و پرداخت آن را مورد تأکید و سفارش قرار داده است.


افرا در بخش دیگری از سخنانش گفت: کشاورزان و مردم نیکوکار شهرستان علی آباد کتول در سال 92 مبلغ 14 میلیارد ریال، زکات به کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخته اند.


وی تصریح کرد: امسال از محل این مبالغ، تعداد 38 پروژه از قبیل مسجد، حسینیه، فاطمیه، راه سازی، پل سازی و غیره را پیگیری کردیم که در این مسیر به استفاده رسیده است.


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان علی آباد کتول خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود، مردم و کشاورزان علی آباد کتول در سال آینده مبلغ 16 میلیارد ریال زکات به این کمیته بپردازند.


وی در ادامه گفت: از کشاورزان و مردم عزیز انتظار داریم، توجه ویژه ای به امر زکات داشته باشند، تا بتوانیم اقدامات مثبت و گام های بلندتری را در جهت بر طرف سازی مشکلات اقتصادی و ریشه کن کردن فقر از جامعه اسلامی برداریم.


پایان پیام/

 

کد خبر 337227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha