اجرای یک هزار و 371 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه وبویراحمدی

خبرگزاری شبستان؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد از اجرای یک هزار و 371 طرح اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد، ظهرامروز(14بهمن)در دیدار با مدیر و کارکنان کمیته امداد شهرستان بویراحمد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تذکره کمیته امداد ریشه های محکمی دارد و یک نهاد اصیل است که اولین ریشه آن در قران کریم است.

 

وی با اشاره به این که کمیته امداد مزین به نام امام راحل (ره) و زیرمجموعه مقام معظم رهبری است، گفت: ساختار کمیته امداد معنوی و مردمی است و همه اینها برمی گردد به قرآن که برای مردم است.

 

متقی افزود: با توجه به اینکه قرآن، ائمه اطهار و رهبر همه برای مردم می باشند ما باید این نام گذاری ها را محترم شمرده و در راه خدمت به مردم و از بین بردن فقر بخصوص فقر فرهنگی تلاش کنیم.

 

این مسئول بیان داشت: در راه خدمت به مردم باید عمل نماییم نه شعار و وعده و وعید به مردم بدهیم؛ زیرا به قول شهید بهشتی بهشت را به بها می دهند نه به بهانه.

 

متقی، مواردی از جمله صداقت در گفتار، شفافیت در کار و راستگویی را از مهم ترین ویژگی های کاری عنوان کرد و گفت: شمشیری برنده تر و کارآمدتر از صدق و صداقت در گفتار و کردار وجود ندارد.

 

وی حسن خلق، عفت و پاکدامنی و عدالت محوری را از دیگر ویژگی های مهم برای امدادگران برشمرد و ایراز داشت: هر اندازه که بتوانیم باید در مسیر عدالت حرکت نموده و در بحث تکریم ارباب رجوع و جوابدهی مسئولانه به مراجعین این اصول را رعایت کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد از کمیته امداد به عنوان یک دستگاه کارآفرین نام برد و خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم که با شناسایی استعدادها و توانایی های جامعه هدف خود بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.

 

وی به اجرای یک هزار و 371 طرح اشتغالزایی در 9 ماهه گذشته سال جاری اشاره کرد و عنوان کرد: در این راستا اعتباری بیش از 91 میلیارد ریال هزینه شده است.

 

متقی، دیگر برنامه های این نهاد را پرداخت تسهیلات متفاوت به مددجویان، فعالیت های عمرانی، پرداخت جهیزیه، خدمات فرهنگی و سایر موارد عنوان کرد و گفت: امید است با تلاش همگانی و همکاری همه امدادگران بتوانیم در راه خدمت رسانی به نیازمندان جامعه و حمایت از آنها گامهای اساسی برداریم.

 

پایان پیام/

کد خبر 339352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha